TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
rafa
6-5-2011
|
5-1-2011 8:44:25
ik zou ze toch houden hoor, uiteindelijk als je kleed lang genoeg is gaat hem er die dag niet op moeten kijken.. maar ik heb hetzeflde, ook licht bruine zool, en mijn verloofde vond ze ook niet mooi, maar heeft zich er bij neergelegd, omdat hem ze onder mijn kleed toch niet gaat zien.... en nu vind hem ze eigelijk toch wel best meevallen, mss was het van uw verloofde ook gewoon eerste reactie, en zal hem ze nog wel "mooi" vinden uitendelijk tegen de trouw?
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
5-1-2011 8:55:54
@ Rafa: thx voor je reactie, ik krijg hoop :-). Wie weet ziet hij ze inderdaad wél graag na een tijdje. Het is inderdaad even wennen aan die licht bruine zolen die je bij veel trouwschoenen ziet... zeker als je er al met je neus op ligt!
|
|
frida
6-2-2010
|
5-1-2011 9:08:25
Dag, gewoon een idee. Als het echt vind dat hij het niet leuk vind kan je misschien er een andere zool op laten leggen bij de schoenmaker? Maar eerlijk veel van de zool zal hij toch niiet zien?
Groetjes
|
|
joyce
30-4-2011
|
5-1-2011 10:01:12
Hoi
Ik zou ze ook houden, ik heb trouwens nog nooit bij een witte schoen een witte zool gezien, enkel bij sportschoenen? (maar dat kan aan mij liggen :-))
Als je een lang kleed hebt, zal je sowieso de zool niet zien als je stapt... Als ze makkelijk zitten, zou ik zeker niet twijfelen!
Hij zal je prachtig vinden op jullie trouwdag! Hij zal echt niet wakker liggen van je schoenzool :-)
groetjes
Joyce
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
5-1-2011 10:07:35
@ Frida: voor de trouwdag zal ik het zeker zo laten, zeker na al jullie lieve reacties :-), maar even informeren bij de schoenmaker om ze nadien (meer zichtbaar) nog te dragen, is een goede tip!
@Joyce: dank je voor je supporter-bericht! Van een luide lach kon ik me toch even niet bedwingen hoor bij het lezen van je laatste zinnetje ;-)
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
|
|
Stefanie
11-6-2011
|
5-1-2011 10:35:11
Ik veronderstel dat je een lange jurk hebt? Ten eerste is de zool niet eens zichtbaar onder je lange jurk en ten tweede gaat werkelijk niemand naar de zolen van je schoenen gaan kijken hoor, laat staan je daarop beoordelen ! Iedereen kijkt naar de jurk en je haar en hoe je straalt !
Ik weet dat mijn aanstaande niet houdt van tierlantijntjes, maar mijn jurk heeft toch een bepaald accent, maar dat accent zorgt dat de jurk wel helemaal af is. Uiteindelijk zit ik er niet te veel mee in, want ik weet toch dat hij mij die dag heel mooi gaat vinden :)
Conclusie : Hij zal die dag heus niet aan je zolen denken, dus trek je van zijn eerste reactie niets aan :)
|
|
Kendra
21-5-2011
|
5-1-2011 10:51:28
Hey, Je verloofde trouwt met jou en niet met je schoenzolen he ;) Moest je ze niet op voorhand laten zien hebben ging hij het waarschijnlijk niet eens opgemerkt hebben op de dag zelf. Als je er echt mee inzit, dan kan je daar idd een ander zooltje op laten leggen (maar let dan wel op dat de soepelheid van de zool mogelijk verdwijnt) Als de zool volledig van leder is, kan je er sowieso beter een zool op leggen als je daar veel mee buiten gaat komen, want zo een gewoon lederen zooltje slijt ook wel af. Ik zou zeggen, niet teveel mee inzitten! Groetjes, Kendra
|
|
Orily
7-5-2011
|
5-1-2011 11:24:07
Och gelukkig dat je een 34 hebt, ik heb maar een 32 :( . Pfff ik ga kijken voor een soort ballerina want anders zal het te moeilijk worden. Tenslotte zal niemand dit zien onder mijn kleed dus ja :) Zolang ik maar geen pijnlijke voeten heb savonds!
Vandaag is eindelijk mijn trouwkleed binnen, straks kan de pasbeurt beginnen na de schoenenzoektocht ;)
Nog 121 daagjes op de teller !!!!!
Veel succes nog allemaal met de voorbereidingen!
|
|
Ce
13-9-2013
|
5-1-2011 12:50:59
Zolas hierboven al vaak vermeld : de meeste bruidsschoenen hebben een licht bruine / beige zool. Moest deze zwart zijn, zou het heel hard afsteken tegen het wit / ivoor van je schoen. Dat zou helemaal niet mooi zijn.
Als je er een zool zou laten onderzetten, gaat dat de schoen er volgens mij niet mooier op maken.
Je schoenzolen zullen echt het allerlaatste zijn waar hij die dag aan gaat denken
|
|
Véronique
31-7-2009
|
5-1-2011 13:27:51
Ik had er ook van Luca Renzi en ook met een lichtbruine zool. Dat merk je heus niet, hoor!
|
|
Melodie
4-6-2011
|
5-1-2011 13:28:44
Ik vind het best wel een grappige discussie. Het laatste waar mijn verloofde van wakker ligt, is dus wel de zool van mijn schoenen. Hij is niet echt degene die zich bezig houdt met de details van onze trouw :-)
Zeg maar tegen je vriend dat als dat het enige is wat hij aan te merken heeft, je een heel gelukkige vrouw bent!
|
|
Astrid
9-7-2011
|
5-1-2011 13:46:23
Hallo
Die zool valt inderdaad niet op! Ik heb gisteren mijn schoenen ook gekocht en ze zijn ook van Luca Renzi. Ik heb in de winkel ook pumps gezien, die heb jij waarschijnlijk dan? Zijn het zo met een spitse tip?
Ik vond die wel heel mooi hoor! Ik zou me niets aantrekken van de zool, dat zie je toch niet!
Geniet maar van je schoenen :)
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
5-1-2011 14:47:27
@ Stefanie: het is inderdaad een lang kleedje, dus ik begin er eigenlijk al wat geruster op te worden. Het eerste moment is gewoon stom, omdat je dan zelf enthousiast ben... ja, hoe enthousiaster, hoe meer je kan vallen hé als de ander het niet zo leuk vindt ;-)
@ Kendra: dat denk ik nu inderdaad ook, had ik ze maar niet getoond :-). Misschien moet je zoiets in z'n geheel zien en niet met de neus op gaan liggen...
@ Orily: 32 is inderdaad een nog kleinere maat! Ik weet dat ze bij Vanluchene in Roeselare die maat hebben, dus wie weet kan je je er s wagen voor je trouwschoenen, succes!!
@ Ce en Véronique: dat had ik dus even gehoopt, zouden de meeste lichte trouwschoenen niet met een beige / bruine zool zijn? Ik zie me niet onmiddellijk een zwarte zool plakken onder deze die ik nu heb. Thx voor jullie berichtje :-D
@ Melodie: je hebt gelijk, wat gisteravond een mijlenhoog probleem voor me leek, is dankzij al jullie reacties al een beetje grappig geworden :-).
@ Astrid: hey, leuk, wie weet zijn we wel op hetzelfde moment aan het passen geweest! Het zijn er inderdaad met een spitse tip. De witte kleur paste best bij m'n kleed, en in mijn maat had ik niet zo heel veel keuze meer, dus was de beslissing redelijk snel genomen. Maar zie ze wel graag!! Jij gelukkig met je keuze?
|
|
Astrid
9-7-2011
|
5-1-2011 14:53:16
Hallo Charlotte
Ik ben tevreden met mijn keuze. Ik heb zelf geen spitse tip gepakt omdat ik mezelf dat minder snel zie aandoen dan een rondere tip. Ik heb ook een klein hakje gekozen, want anders ben ik meteen groter dan mijn vriend, en dat is ook niet zo'n schoon zicht he ;)
Mijn zijn dus met een wat afgeronde tip en hebben zo'n knopje precies aan de zijkant, ze hadden ongeveer dezelfde ook met een strikje, maar ik ben voor de knop gegaan...
Grtjs en don't worry: je gaat er prachtig uitzien!!!!
|
|
Stefanie
11-6-2011
|
5-1-2011 14:53:26
Ik lees zo vaak "Luca Renzi", maar ken dat merk eigenlijk niet.
Zijn dat schoenen speciaal voor bruidjes? En waar kun je dat kopen (provincie Oost of West-Vlaanderen)
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
5-1-2011 15:15:22
@ Astrid: ik heb ze ook (met de strikjes) aangehad en vond ze ook wel leuk en héél makkelijk! Tof!!
@ Stefanie: dit merk heeft inderdaad een hele collectie voor bruidjes, maar je vind er ook andere kleuren in (ik heb van dit merk eens zwarte schoenen gekocht voor het huwelijk van mijn broer) - in West-Vlaanderen kun je dit merk vinden bij Gabrielli in de Ooststraat, Roeselare. Oost-Vlaanderen weet ik niet...
|
|
Elke
9-7-2011
|
5-1-2011 15:33:11
Ik zou ze houden :)... ik heb er vandaag ook gekocht en mijn zool is ook beige... maar zoals ik hier ook heb kunnen lezen... onder een lang kleed zie je dit amper... (om te dansen ga ik misschien zelfs mijn slippers aandoen... want na zo een hele dag!)... zeker houden dus!
Succes
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
5-1-2011 15:51:07
Zoals hier gezegd is.... bij witte schoenen is de zool wel altijd beige/licht bruin!
Ik snap het probleem eigenlijk niet... Je verloofde moet toch niet de hele dag naar je zolen kijken?! Ik snap niet dat een man problemen maakt over een schoenzool!
Als je de schoenen aanhebt, dan zie je de zool toch niet...
|
|
joyce
30-4-2011
|
5-1-2011 16:00:28
@ Stefanie: volgens mij verkopen ze Luca Renzi ook bij Van Loock in Zandhoven... (ik heb er ook van Luca Renzi (en volgens mij ook met een beige zool, ik weet het eigenlijk niet, straks even checken als ik thuis kom!), maar heb ze via via voor een prikje kunnen kopen, ze zitten in ieder geval wel super-comfortabel!)
|
|
Jessica
24-6-2011
|
5-1-2011 16:17:04
Hey,
weet iemand waar je dit merk van schoenen kunt vinden in Vlaams Brabant ?
Regio Leuven - Kampenhout - Mechelen ?
Groetjes,
Jessica
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
5-1-2011 16:20:38
@ Liselotte: je ziet het boordje zo rondomrond, maar ja, wie zal er dag zelf nog op letten hé... Ben content dat het een typisch fenomeen is: die beige / bruine boorden :-D. Mijn verloofde is héél geïnteresseerd in wat ik draag, dat kan zoals nu dan wel s moeilijk zijn - het voordeel is dan weer dat hij nooit protesteert om te gaan shoppen, integendeel, meestal sleurt hij me de winkels binnen en niet omgekeerd ;-)
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
5-1-2011 16:21:50
@ Jessica: geen idee, en op internet vind je er blijkbaar ook niet zo veel over terug... - succes met de zoektocht, desnoods in Roeselare of Zandhoven! :-D
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
5-1-2011 16:23:19
@ Elke: het slipperidee vind ik niet mis, doe ik misschien ook wel!
|
|
joyce
30-4-2011
|
5-1-2011 16:29:21
@Charlotte en Elke, moet je wel mee oppassen als je hakken hebt, je kleed wordt namelijk op lengte gemaakt op basis van de schoenen die je aanhebt in de bruidswinkel...
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
5-1-2011 17:05:59
@ Joyce: we zullen er moeten nemen met plateauzolen ;-)
|
|
davina
6-5-2011
|
5-1-2011 20:31:47
hey, rond welke prijs draaien die schoenen eigenlijk?? ik ga dit weekend gaan kijken en vroeg me af welk budget ik daarvoor moet voorzien, ik zou gaan bij gabriellis in roeselare
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
6-1-2011 8:05:32
@ Davina: voor de mijne heb ik 154 € betaald bij Gabrielli - de andere die ik heb aangehad lagen allemaal min of meer in dezelfde prijsklasse... Have fun bij het passen :-)
|
|
Véronique
31-7-2009
|
6-1-2011 15:12:54
Idd, 150 euro... Niet goedkoop, maar wel écht trouwschoenen... En je kan ze in de zomer nog dragen, hé! In de gewone zomercollecties zitten ook witte schoenen.
De mijne kwamen van bij Van Moerhaut in Dendermonde.
Ik had voor 's avonds ook platte balerina's (met een spitse tip). Al heb ik die maar om 3u 's morgens aangedaan. Dat was een verschil van een cm of 2, dus dat viel nog goed mee met mijn jurk. En dan was het grootste deel van het feest toch al voorbij, hé! Ze hebben dan wel nog een paar keer op mijn sleep getrapt, maar dat neem je er dan wel bij!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|