Nu Online
Momenteel zijn er 331 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Droomjurk gevonden Youniek Bruidsmode - Een aanrader!!!

5-1-2011 11:29:38
Beste mede bruidjes,

Mijn zoektocht naar dé droomjurk startte met wat opzoekingswerk op internet. Vrij snel kwam ik op de website van Youniek Bruidsmode terecht. De betaalbare prijzen en het leuke concept (keuze qua kleur, model, ...) vond ik wel leuk. Enkele vriendinnen hadden me aangeraden toch meer dan 1 winkel te bezoeken, dus had ik een lijstje gemaakt van zo'n tiental winkels maar bovenaan stond toch Youniek Bruidsmode in Turnhout.

Vorige maandag had ik dan een afspraak gemaakt. We (ikzelf, mijn moeder & mijn zus, die ook mijn getuige is) werden heel vriendelijk ontvangen. We krijgen een drankje en werden een beetje wegwijs gemaakt in de werkwijze, concept ivm kleuren kiezen, aanpassingen aan het kleed enzovoort. Dan mocht ik wat in de rekken kijken en de jurken die ik wilde passen apart hangen (zo veel als ik wou). Uiteindelijk gingen we met 12 kleedjes naar de ruime en gezellige paskamer. Ik kreeg voldoende tijd om elk kleedje rustig te passen en te beoordelen. Toen begon het elimineren. Omdat ik graag een kleedje wou in 2 kleuren vielen er al 4 af. Na nog wat elimineren bleven er 2 over. Toen ik MIJN droomjurk de tweede keer aanhad, voelde ik mij net een prinses. Dat was het. Echt prachtig. Ik heb dan gekozen voor ivoor/wijnrood. En dit voor een prijs die zeker maar een derde is van wat je in andere winkels betaald.

Mijn moeder en zus vonden het ook supermooi en waren ook heel blij met de service. De dag daarna zijn we teruggeweest om de suitekleding voor hen te kiezen. Ook dan hebben ze ons fantastisch geholpen. Mijn moeder heeft iets gekozen dat in de collectie hing, maar dan wat aangepast aan eigen voorkeur. Voor mijn zus, gaan ze zelfs iets helemaal nieuw ontwerpen. Mijn zus had enkele modellen gezien op internet. Op basis van die modellen gaan ze nu een mooi suitekleed maken.

Ik ben echt blij dat ik bij Youniek Bruidsmode ben terecht gekomen.

Voor de bruidjes die hun kleedje nog moeten zoeken, het is zeker de moeite waard om eens langs te gaan. Ook als je even moet rijden.

Vele groetjes van een dolgelukkig toekomstig bruidje

Nathalie

Nathalie
10-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 3687

Ce
13-9-2013
 Meld misbruik5-1-2011 12:53:53

Heel fijn voor je !!

Mag ik eigenlijk weten in welke prijsklasse jouw jurk (en die van je mama en zus) dan nu valt?
Ik denk er ook aan om bij hen langs te gaan, maar ik zou graag "alles" in 1 winkel vinden.
Hebben ze ook jasjes/bolero's (winterhuwelijk), hoepels, schoenen, enz?
Kunnen ze ook aanpassingen doen ivm de decoratie op het kleed, breedte schouderbandjes, enz?

Alvast bedankt!
en sorry voor al mijn vragen

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik5-1-2011 13:59:27

Beste Ce,

Mijn jurk kost 799€ alle aanpassingen en retouches inbegrepen. Oorspronkelijk was het een jurk met bustier, maar omdat ik daar niet van hou, heb ik gevraagd voor bovenstuk met korte mouwen te maken en dat is allemaal inbegrepen. Ook aanpassingen qua decoratie is geen probleem. Ze hebben bolero's, schoenen, hoepelrok, lingerie, accesoires, ...

De suitekleding voor mijn moeder en zus komen op respectievelijk, 449€ en 479€. Ook allebei op maat gemaakt.

Geen probleem voor je vragen hoor. We zijn hier om mekaar wat te helpen hé. Dit forum heeft mij ook al veel geholpen.

Succes met de zoektocht naar je droomjurk

Groetjes Nathalie

kat
9-4-2011
 Meld misbruik5-1-2011 15:06:00

Leuk hé bij Youniek :) Mijn verloofde en ik hebben daar ook allebei ons trouwkleedje gevonden!
Hoewel we dachten dat we het zouden moeten laten ontwerpen, is het eigenlijk toch een ontwerp van hen geworden, maar dan met wat aanpassingen. Zo komt er bij mij ipv een lange sleep

kat
9-4-2011
 Meld misbruik5-1-2011 15:08:09

oei.. een stukje verdwenen :(

een hele achter/onderkant van zwarte tule in de plaats, een stukje tule aan de kraag, pareltjes gaan weg en nog wat zwart/grijze bloemen. En dat allemaal voor € 550 (€499 voor het kleed en € 50 voor de aanpassingen en de bloemen).

Ik kan al niet wachten tot februari als we het mogen gaan passen!! :)

Kelly
11-6-2011
 Meld misbruik5-1-2011 21:18:09

Hey Nathalie,

Ook hier kom ik je tegen, en geloof het of niet, mijn kleedje komt ook van Youniek! En rara, ook ik was de derde januari bij hen! (van 10 u tot 13 u ong) Idd het is een aanrader he! Ook nu ik men eerste keuze wou veranderen (heb gistere gebeld of ik nog kon veranderen) deden ze helemaal niet moeilijk en heeft ze er alles aan gedaan om het stop te zetten! Dinsdag mag ik terug om dan HET kleedje nog ns te passen...

gr Kelly

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik5-1-2011 21:32:03

Hey Kelly,

Wat een toeval! Wij waren daar rond 15.15u. Echt lieve mensen hé. Ook de dag erna voor mijn moeder en mijn zus. Zo vriendelijk en behulpzaam. Kom je niet veel tegen hé.

Ik hou jullie zeker op de hoogte hoe het verder allemaal verloopt, maar ik zie het helemaal zitten. Ik kan bijna niet meer wachten tot 10 juni om in die mooie jurk rond te lopen. Spijtig dat het maar voor 1 dag is hé.

Groetjes Nathalie

Kristel
14-5-2011
 Meld misbruik5-1-2011 22:22:06

dag dames,

Ik ga vrijdag bij hen langs... vind jullie positieve ervaring leuk om te lezen.
Ik denk dat ik daar ook wel een kleedje

Succes iedereen met de verdere voorbereidingen en ik laat jullie mijn ervaring ook wel weten

groetjes

Samira
2-9-2011
 Meld misbruik6-1-2011 7:51:57

Hallo iedereen,

ik ga zondag bij hen langs en ben super benieuwd!
Ik heb op de website al 2 modelletjes gezien die me wel aanstaan. Ben alvast heel blij om zoveel positieve reacties te zien.

Ik hou jullie ook op de hoogte.

groetjes

Hanne
18-8-2012
 Meld misbruik20-7-2011 16:38:44

Dag bruidjes,

vanmiddag nam ik een eerste vrijblijvende kijk bij Younieks en inderdaad, ook ik werd heel erg vriendelijk ontvangen en kreeg al heel wat uitelg over hoe ze werken. Er hingen ook heel mooie kleedjes die mij zeker aanstaan. Maar toch maak ik mij een beetje zorgen als ik kijk naar de prijs. Ik weet wel dat een relatief hoge prijs zoals in de gewone bruidswinkels geen garantie is voor goede kwaliteit maar toch vraag ik mij af hoe ze voor dergelijke prijzen op maat gemaakte kleedjes kunnen verzorgen van goede kwaliteit?
Ik vond het hele vriendelijke mensen en ook mooie, aparte kleedjes maar kunnen jullie mij wat meer vertellen over de kwaliteit van de kleedjes (de materialen, de afwerking, blijven de pareltjes goed zitten?, etc). Zijn er ook bruidjes met minder goede ervaringen met Younieks?

Alvast bedankt!!

Inge
29-8-2015
 Meld misbruik17-6-2014 15:43:33

Zou ook graag wat ervaringen hierover horen, ben al eens een kijkje gaan nemen met vriend (hij zou graag zijn kostuum daar laten maken) en we werden vriendelijk onthaald, gezien ons huwelijk pas augustus 2015 is gaan we sowieso wachten tot nieuwe collectie.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info