TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vicky
9-9-2006
|
17-3-2006 14:29:52
Dag Katrien
Wij hebben 7 liedjes (intrede en uittredelied inbegrepen).
Ik hou ook wel van jaren '70 muziek, maar dan iets swingender. Wij hebben o.a. Aretha Franklin met I say a littele prayer for you en The Supremes met Ain't no mountain high enough.
Nog groepen van '70 zijn o.a. The Communards, Kool and the gang, abba, queen
Veel succes
Vicky 09.09.06
|
|
Katrien
26-8-2009
|
17-3-2006 14:52:00
En wanneer spelen jullie die liedjes dan, Vicky?
|
|
Vicky
9-9-2006
|
17-3-2006 15:07:22
Intredelied is May it be van lotr Na de vergeving: Randy Newman met 'You've got a friend in me' uit Toy Story Na de eerste lezing: The Supremes met 'Ain't no mountain high enough'. Onze eerste lezing is nogal emotioneel dus we willen meteen nadien een happy liedje zodat niemand té emotioneel wordt.
Bij ondertekening huwelijksregister: 'Aretha Franklin met 'I say a little prayer for you' Tijdens de offerande: 'The secret wedding' uit Braveheart (gebracht door mijn schoonbroer op piano) Tijdens communie: 'Joy' van Whitney Houston met the Georgia Mass Choir uit 'The Preachers wife' Uittrede: Love Generation van Bob Sinclair
We hebben dus allemaal vlugge muziek (behalve intrede), en heel happy muziek. MIjn vriend zijn ouders zijn overleden, het zal dus emotioneel zijn, en we willen dit wat breken. Zodat de mensen met een goed happy gevoel buitengaan, en niet overmand door emoties
Veel succes
Vicky 09.09.06
|
|
Katrien
26-8-2009
|
17-3-2006 15:19:40
Da's dan toch ongeveer hetzelfde. Ik had eerst ook een liedje voorzien na de vergeving, maar dat was precies nogal rap na de intrede, dus dat heb ik eruit gelaten.
Bedankt hoor Vicky!
|
|
Christophe
|
28-3-2006 18:26:44
misschien eens gaan kijken naar www.elmevents.be daar vind je een playlist van 50 nummers
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|