Nu Online
Momenteel zijn er 262 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nieuwe voornemens...

5-1-2011 14:19:01
jaja, 1 januari is ondertussen gepasseerd en dat wil zeggen... dat mijn regime begint! Ik heb 5 à 6 maanden de tijd om toch hopelijk een 8 kilo af te vallen (ok, laat ons realistisch zijn: 5kg). En dus zijn we gestart te weight watcheren.
Zijn er nog bruidjes onder jullie die aan het diëten zijn? Wat werkt voor jullie? Ik moest normaal al vroeger gestart zijn, maar telkens dacht ik 'och nog veel tijd'. Nu ik telkens als nieuwjaarswens een fijne trouw toegewenst krijg met de nadruk op 'DIT JAAR', dringt het toch wel door dat ik serieus in actie moet schieten.

Hopelijk hou ik het vol... wish me luck!

groetjes,
van een momenteel druiven snoepende Melodie 

Melodie
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 964

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik5-1-2011 14:24:07

Beste Melodie,

Wij trouwen 10/06/11. Ik ben al een tijdje bezig om enkele kilo's te vermageren. Ik moet nog 3kg kwijt zien te geraken. Ik denk wel dat dat moet lukken. Mijn zus helpt me via Weight Watchers en voor de rest probeer ik niet te veel tussendoortjes te eten.

Veel succes en nog aangename maanden voorbereiding

Groetjes Nathalie

Tina
12-2-2011
 Meld misbruik5-1-2011 14:55:32

Hallo Melodie

Ik wou ook nog graag enkele kilos kwijtraken en ben sinds vorige week met weightwatchers begonnen. Het programma deze keer, via de computer geef ik alles in in een dagboek en die berekend dan hoeveel punten ik per dag nog over heb. Ik deed al heel lang ervoor aan opletten en koken volgens het weightwatchers boek, maar er ging nooit echt iets af.

Met het nieuwe programma en via de computer, ben ik nu na 1 week toch 1,1 kilo afgevallen. Dat is ook wat ze vooropstellen: tussen 0.5 en 1 kilo per week.

En het werkt!!

Veel succes
Tina

frida
6-2-2010
 Meld misbruik5-1-2011 14:55:47

hey, Alhoewel ik bij er 1 jaartje getrouwd bent, ben ik in sept begonnen met ww. Maar bij mij gaat het echt moeizaam. Ik ben nu 2 1/2 kg er af.

Sukses.............

Jana
17-9-2011
 Meld misbruik5-1-2011 15:02:10

Hallo Melodie,

Als ik je één goeie raad mag geven: ook sporten!!!
Ik ben zelf niet op dieet maar verschillende vriendinnen van mij wel. Iedereen dieet om af te vallen maar als je vergeet te sporten wordt je huid slap. Als je ook sport blijft je huid strak én het gaat nog sneller ook. In kilo's ga je minder verschil zien omdat je vet verliest maar spieren bijmaakt en die wegen ook. Maar aan je lichaam ga je zeker het verschil zien. Je lichaam gaat steviger worden. Het beste is groepslessen volgen, daar zitten mensen van alle leeftijden en formaten en omdat je in groep sport ga je minder snel stoppen tijdens een oefening omdat je denkt dat je niet meer kan. Dingen zoals Zumba, BBB (borst, billen, buik) en Step hebben echt wel effect als je ze een tijdje volhoudt!
Succes!

kat
9-4-2011
 Meld misbruik5-1-2011 15:02:21

hoi, ik trouw op 9/4 en ik wil er graag nog 9 kilo af dus ik ga nog effe flink op mijn tanden moeten bijten. Ik doe het gewoon op mezelf: weinig en gezond eten, veel water drinken, sportoefeningetjes (buikspieroefeningen leveren een strakke buik op ;) ) en er is al zo'n 4 kilo af, dus het lukt wel (alleen waren de feestdagen nogal moordend.. terug 1,5 kilo erbij, waarvan er nu al weer 1 af is).

Heel veel succes voor al die diëtende bruidjes in spé!

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik5-1-2011 15:12:21

Hey Melodie, wij trouwen enkele dagen vroeger en ben ook van plan om terug naar de WW te trekken volgende maandag! Ik heb het programma begin vorig jaar ook gevolgd en ik kon toen wel rekenen op een verlies van 0,5 à 1kg per week. Dus volgens mij lukt het je zeker je streefdoel te bereiken!
Nathalie, jij bent al goed bezig, succes verder!

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik5-1-2011 15:57:09

Hoi!

Ik had me voorgenomen om ook een paar kilo te vermageren, maar dat is zooo moeilijk!
Sinds augustus ben ik 5 kilo kwijt. Met behulpt van Infraligne... superleuk :)
Maar sinds mijn oefenbeurten gedaan zijn, let ik niet meer op mijn voeding, en ga ik al helemaal niet meer sporten!
Ik wou 10 kilo kwijt, maar ik vrees dat het bij 5 zal blijven!
Ik moet wel zeggen dat ik trots ben dat er nog niets is bijgekomen sinds ik gestopt ben (begin november)
Maar bon, ik ging gisteren terug op mijn voeding beginnen letten... haha, na het werk stond ik op mijn trein te wachten naast de snoepautomaat.... niet slim!

Maar dus, ik heb nog 6 maand om 5 kilo te vermageren... dat moet lukken zeker :)!

Weet je wat je niet mag doen? je vermagert bv 10 kilo en dan val je terug in de oude gewoontes... gevolg: alles er terug bij + nog een extraatje!

Dus, ik wens je heel veel succes (ik weet hoe moeilijk het is)!
Probeer je man te motiveren om je te helpen!
Ik heb bv gezegd tegen mijn verloofde: als ik iets in mijn handen neem van snoep, pak het eruit en eet het zelf op.... en dat doet hij ook, haha!

SUCCES!!

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik5-1-2011 16:54:04

Ik ben op een halfjaar tijd 10kg vermagerd met WW, ben tegelijkertijd ook wel weer beginnen sporten, dus combinatie van dieet en beweging blijft het beste volgens mij. Na de trouw en huwelijksreis weer paar kilo bijgekomen, dus wil ik er die nu terug af: op eten letten, terug sporten en veel water drinken!

succes!

suzy
6-8-2011
 Meld misbruik5-1-2011 18:28:25

hey ben gelukkig al 11 kg kwijt, nu nog 1 te gaan voor mijn streefgewicht voor 6 augustus. aangezien het zo goed gaat ga ik voor nog 5 kg extra.
ik heb dit bereikt door elke dag een uur of langer te sporten en mijn eten afwegen. en ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen enkele dag honger heb gehad.
Hopelijk lukt dit ook nog x

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik5-1-2011 19:18:47

Ik ben sinds Kerstmis begonnen, maar vooral met sporten en een beetje op mijn eten te letten. Ik moet er in totaal een zes kg kwijt, maar ben op 1 week al 1 kg kwijt; ondanks het kcal rijk verbruik.
Ik geef al mijn eten in op spark people om zo tot de ideale combinaties te komen. Het is nl niet alleen kcal tellen, maar ook of het Koolhydraten; vet, proteine betreft. Bovendien kan je sporten ingeven etc..
Ik vind het een zeer handige tool voor alles bij te houden.

Groetjes,

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik5-1-2011 19:53:05

Heyhey,

Ik ben tussen februari 2010 en juni 2010 een 20tal kilo vermagerd en nadien stabiel gebleven. Nu wil ik er voor de zomer nog een 5tal kilo af en dan ben ik helemaal happy :-). Het was niet direct voor ons huwelijk, want dat is pas in 2012, maar het is toch mooi meegenomen ;-).

Ik ben hiervoor samen met men verloofde naar een dietiste gegaan en die heeft samen met ons overlopen wat we wel en niet graag eten (gewone voeding, niet van dat dieetspul!) en aan de hand daarvan een schema opgemaakt met hoeveel we van alles mogen eten. Het was niet moeilijk om vol te houden en de kilo's gingen er zeer vlot af! Natuurlijk moet je wel van de tussendoortjes afblijven, maarja das ook wel logisch ;-).

Ik heb hierbij niets van sport gedaan (geloof hier niet in en ben er een beetje lui voor ;-)) en zeer weinig water gedronken (vooral light frisdranken) en toch is het in een korte periode er allemaal afgegaan! Ik geloof dus niet echt in die regeltjes.

Het beste advies is volgens mij: ga eens bij een dietiste en wees eerlijk, dan zal zij een goeie oplossing op jouw maat kunnen maken en dan komt alles wel goed! ;-)

Nog veel "courage"! ;-)

Groetjes,

Evelien

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik5-1-2011 20:20:36

Ik ben ook bij een diëtiste geweest en zij maakt inderdaad schema's. Maar ik moest van haar toch minstens 2x in de week bewegen en 2 liter water drinken en max een halve liter lightdranken. Voor mij hielp het! Er is toch een goede 40kg af.

Gitte
28-10-2011
 Meld misbruik6-1-2011 12:32:19

Ik ben gisteren ook gestart,ik drink 2X een shake en eet 1 keer normaal.Tussendoor eet ik soep,fruit of yoghurt als ik honger/zin heb in iets. Ik koop ook niets van snoep zodat ik niet in de verleiding kom en in de winkel denk ik dan,komaan doorlopen het is voor een goed doel.Sporten is ook niets voor mij,ik werk van 7 tot 18u,dan nog koken en met de kindjes bezig zijn.Om 20u heb ik dan ook geen zin meer om nog buiten te komen. Mijn streefdoel is 65kg(ben 1m73)

Astrid
30-6-2012
 Meld misbruik16-1-2011 20:04:23

Ik denk dat dit de formule is om op een gezonde manier af te vallen: voldoende sport ( lopen, trappen doen, in mijn geval fitness, enz..), veel water drinken ( dan heb je ook niet zoveel honger ), als je zin hebt in suiker een appel eten ( helpt echt!) en normale, gezonde maaltijden ( daar mag zelf als je niet overdrijft ook wel eens een frietje ofzo bijzitten)! Bij mij werkt dit goed!
Ik kan echt niet zomaar radicaal alles aanpassen en mezelf op een sla-dieet zetten, dit zou zeker niet gaan, na 2 dagen geef ik gegarandeerd zo'n dieet op...

Ik ben nu 2 weken bezig, ik voel me fitter en mijn vriend zegt dat je echt al resultaat ziet ( Woehoe:-D)!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...