TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jana
17-9-2011
|
5-1-2011 16:03:05
Hey Stephanie,
Wij trouwen op dezelfde dag
Wij hebben twee maanden geleden onze zaal vastgelegd. September is inderdaad een maand waarin veel mensen trouwen. Ik ben zelf van Vlaams-Brabant dus in Antwerpen weet ik niet direct goeie feestzalen. Ik hoop dat je nog iets vind want voor 230 personen heb je toch al een redelijk grote zaal nodig.
Groetjes
|
|
Evelien
1-9-2012
|
5-1-2011 19:39:46
Heyhey,
Ik vrees persoonlijk dat dit heel moeilijk zal worden, zeker met zo een groot aantal personen (tenzij je natuurlijk eerder op zoek bent naar een parochiezaal of dergelijke :-)). Wij zijn voor 120 personen beginnen zoeken in april/mei 2010 en het was al zeer moeilijk om nog een vrije zaal te vinden voor de zomer van 2011, zeker voor een zaterdag. Daarom hebben we besloten om in 2012 te trouwen, dan heb je nog bijna alle keuze van de wereld ;-). Misschien een idee? Zoniet wens ik jullie allesinds nog veel succes met de zoektocht!
Groetjes!
|
|
Ellen
17-9-2011
|
5-1-2011 21:13:07
Ik ben er zeker van dat dit wel zal lukken!! Wij trouwen zelf ook in september (de 17e) en wilden ook in A'pen (of omgeving) trouwen, dus ik heb ook echt lang gezocht en veel offertes opgevraagd.
Hier een paar tips, hopelijk ben je er iets mee...
Festina Lente (boot die wel redelijk meevalt van prijs)
Strijboshof in Kalmthout
De Kievit in Kalmthout (hier trouwen wij)
Horta in Antwerpen
Theadrome in Wilrijk
Barcelona in Antwerpen
Volkslust Merksem
Noorderterras Antwerpen
Le Cirq in Hoogstraten
Anders moet je eens kijken op http://www.saillart.com/
Ik had ook met hen contact opgenomen en ze hebben mij daar eigenlijk heel goed geholpen...Ben met hen ook naar 2 zalen gaan kijken...Je weet maar nooit.
Succes!
|
|
M.
18-6-2011
|
5-1-2011 21:20:31
Le cirque in Hoogstraten is een heel mooie zaal !!!! In Antwerpen zélf heb je ook nog veel mogelijkheden. Wij wilden eerst in de zoo trouwen, daar hebben ze ook 3 zalen! Als je surft ( via google) naar trouwlocaties, dan kan je Antwerpen aanduiden, en krijg je meteen een lijst met alle zalen te zien met info en foto's bij. Veel succes, en geen nood, je zal zeker en vast nog een zaal vinden hoor ! Groetjes !
|
|
Brigitte
|
5-1-2011 21:40:22
Dag Stephanie,
Op de website www.vanbelgie.be krijg je snel en overzichtelijk de feestzalen in en rond Antwerpen in beeld. Mocht je hier niet uitkomen, dan kan ik je altijd een lijst toesturen.
Succes,
Brigitte
|
|
Katleen
24-9-2011
|
5-1-2011 21:52:47
Hey Stephanie
Buiten de adresjes hierboven kan je misschien eens proberen bij Lucullus in Brasschaat. Wij trouwen daar op 24 september en toen we het eind oktober gingen vastleggen was ook 10 september nog vrij. Misschien heb je geluk en is die dag nog steeds beschikbaar...
Nog enkele leuke zalen in de omgeving waar je zeker terecht kan met 230 personen:
- Hof Ter Delft in Ekeren
- Domein Martinus in Zoersel
- 's Graevenhof in Schilde
- De Schuur in Achterbroek (Essen)
- E10 Hoeve in Brecht
Succes met je zoektocht!
Groetjes,
Katleen
|
|
cindy
17-9-2011
|
6-1-2011 16:29:23
al gedacht aan het kasteel van brasschaat?
|
|
Lodi
6-8-2011
|
6-1-2011 16:40:17
k weet niet of het te ver is voor jullie maar wij geven onze feest in San Marco Village te Schelle das op de zij kant van de A12 en die hebben een hele grote en mooie zaal ... sprookjesachti :-)
|
|
ronny
|
8-1-2011 9:35:22
Beste,
Weet niet direct een feestzaal, maar wel een kok aan huis/cateringservice, Italiaans/Mediterraanse keuken maar Belgische/Franse keuken bestaat ook tot de mogelijkheden.
www.buonissimo-kokaanhuis.be gediplomeerde kok met vele jaren ervaring, mogelijkheid om menu/buffet vrijblijvend voor te proeven!
zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding
voor meer info 0032(0)474676443
Mvg.
Ronny
|
|
Brenda
10-9-2011
|
9-1-2011 0:09:00
Stuurboord. Is rechtover de Barcelona zaal en veel groter, zaal valt in stukken te verdelen afhankelijk van aantal genodigden.
ben er al naar diverse feesten geweest en is super easy : zicht op water en prive parking beneden.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|