TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kendra
21-5-2011
|
5-1-2011 16:46:20
Anders moet je moeder of zus meegaan voor zijn kleren? Of kan je de winkel niet contacteren zodat die mensen op de hoogte zijn?
|
|
Kendra
21-5-2011
|
5-1-2011 16:47:15
Bij mij gaat mijn mama trouwens mee om zijn kostuum. (maar wij spreken niet meer tegen de schoonfamilie dus de situatie ligt wel anders)
|
|
Friedl
2-7-2010
|
5-1-2011 17:02:29
Kun je 't niet zo regelen dat jij zelf voor een das zorgt in dat wijnrood en dat dan geeft op de dag zelf ?
|
|
Kirsten
13-5-2011
|
5-1-2011 17:18:55
bij mij is mijn mama samen met zijn mama meegegaan voor zijn kostuum zodat ik niks moest verklappen maar zij er op kon toezien dat het matchte...
|
|
Evelien
1-9-2012
|
5-1-2011 19:34:45
Ik ga zelf mee met mijn echtgenoot to be ;-). Zo blijft mijn kleed toch volledig een verrassing en weet ik eveneens dat zijn kostuum hem prachtig zal staan EN perfect bij mijn kleed zal passen ;-).
Groetjes!
|
|
Ellen
2-7-2011
|
5-1-2011 19:43:43
Ik ben zelf meegeweest om mijn man in spé zijn kostuum te kiezen. Zo ben ik zeker dat het goed bij mijn kleed past én moet ik niets verklappen. Groetjes
|
|
Kelly
11-6-2011
|
5-1-2011 21:09:25
Nathalie!
Uw begin van u tekstje zou zo van mij kunnen(geweest) zijn! Ben van de week ook voor een kleed gaan kijken en ook ik koos voor een ivoorkleurige top en een wijnrode rok! Ik zeg koos want ben ondertussen van gedacht veranderd nadat ik de foto's van alle gepaste kleedjes aan mijne toekomstige liet zien en hij het setje dat ik gekozen had (was wel gene rode rok maar ne paarse) absoluut niet mooi vond en ook het wijnrode kleed dat ik paste vond hij ook maar niks!!! Ik ga dus voor een ander kleedje...
Ma soit, ik had zowieso ook gevraagd naar staaltjes van de kleur en ik ging ook al zowieso mee voor het kostuum van mijne toekomstige, dus dan kon ik nog bijsturen waar mogelijk... Ik trouw de dag na jou en ben echt wel benieuwd naar jouw kleedje, want ik vind die twee kleuren samen echt wel super!
gr Kelly
|
|
M.
18-6-2011
|
5-1-2011 21:15:44
- Je kan eventueel instructies geven vb zwart pak met wit hemd, en dan zelf voor de das zorgen - Je kan ook boekjes gaan halen, en duidelijk aangeven wat je mooi vindt, en wat het mooiste zou zijn bij je kleed. - Je kan aan je schoonmama je kleed laten zien, en ook hier weer instructies bij geven - ... Je ziet het, veel mogelijkheden, maar.... het gemakkelijkste is natuurlijk zélf meegaan :-) Ik zou persoonlijk het stukje rode stof niet meegeven, je verklapt er dan toch wel veel mee Groetjes !
|
|
Tiny
26-2-2011
|
5-1-2011 21:29:45
Ik heb een das laten maken van dezelfde stof. Ik heb wel 2 kleurstalen meegegeven voor z'n kostuum en daarbij vermeld dat deze kleuren niet de hoofdkleur is maar dat er in m'n kleed een accent komt met die kleuren. Tot hiertoe werkt dat.
|
|
Leontine
3-6-2011
|
6-1-2011 8:58:30
Of vermelden dat je graag een bordeaux rood boeket wilt en het leuk zal vinden als hij zijn kleuren daarop zou kunnen aanpassen. Dan weet hij dus nog steeds niet welk kleur jouw jurk is, enkel dat het blijkbaar bij bordeaux past en da's wit natuurlijk ook!!!
|
|
An
15-10-2011
|
6-1-2011 13:14:39
Ik ga volgende week mijn kleed bestellen en mijn verloofde gaat mee, niet om mijn kleed al te zien maar om eens te kijken naar de kledij voor hem. De verkoopster kan dan ook een beetje helpen wat bij mijn kleed zou kunnen passen.
|
|
Sofie
9-4-2011
|
7-1-2011 23:30:44
mijn ma ging met hem mee.. Mijn kleed is ook in 2 kleuren (bruine tint) en zijn costuum is ook in bruine tint, dankzij mamaatje :D
zijn das zal "fel" zijn hoorde ik, kweet van niets, maar onze bloemiste is een zeer creatieve, en ik weet dat ze zijn kleed in mijn boeket zal laten terugkomen, dus daar lig ik niet wakker van :-)
veel succes, en niet te veel stressen :D
|
|
tamara
20-5-2011
|
11-1-2011 16:48:51
ik ga ook zelf mee om zijn kostuum te kiezen.
zo weet ik zeker dat het bij mijn kleedje ook een beetje past.
nog heel veel succes!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|