Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Anne-Sophie smartshopping

5-1-2011 17:36:28
Hoi allemaal,

Zijn er onder jullie die ervaring hebben met Anne-Sophie smartshopping in kraainem???
Ik dacht met mijn mama eens een kijkje te gaan nemen voor haar voor een suite kleed.
Spreken de mensen van de winkel daar ook nederlands of enkel frans?
Is het de moeite om daar eens een kijkje te gaan nemen? En nemen ze daar ook e matten op en passen ze het kleed dan aan
je maten is dit zoals bij andere bruidswinkels?
Dit zijn misschien veel vragen maar heb al zo veel er over gehoord weet niet wat ik moet geloven.

Groetjes
Sarah

sarah
22-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 898

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik5-1-2011 18:26:15

Hoi,

ik heb daar mijn kleedje gekocht voor onze wettelijke trouw. Het is zeker de moeite om eens te kijken, maar what you see is what you get. Ze hebben niet alles in alle maten of kleuren. Bijbestellen gaat niet aangezien het outlet is. Ook retoucheren doen ze niet, maar dat kan opgelost worden door een goede naaister! Het is een beetje op goed geluk eigenlijk, maar als je iets naar je zin vindt, kan je er koopjes doen!

Ik heb zeker 10 kleedjes gepast en uiteindelijk datgene gevonden dat ik voor ogen had. Een vriendin van mijn mama gaat deze nu nog wat retoucheren.

Een aanrader dus, maar je moet de kenmerken van "outlet" er wat bij nemen!

Groetjes,
Hanne

Tina
12-2-2011
 Meld misbruik7-1-2011 14:37:05

Ze spreken ook zeker nederlands en zijn heel vriendelijk! Heb er zelf ook het kleedje voor de burgerlijke trouw gevonden en mijn mama heeft ook haar jukr daar gekocht. Morgen ga ik daar kijken met de bruidsmeisjes om ook voor hen een jurkje te kopen..

een aanrader!

Katia
4-8-2012
 Meld misbruik18-3-2012 11:43:45

Hey,

Mijn mama en ik zijn ook samen op zoek naar haar kledij voor op mijn trouw en eergisteren waren we nog in Anne-Sophie Smartshopping in Kraainem. Zij heeft daar nu niets gevonden voor de trouw, maar dat is natuurlijk heel subjectief, hé, het kan zijn dat de kleedjes die bij mijn ma niet zo mooi stonden bij jouw mama echt prachtig staan, hé, iedereen is anders en wat bij de een niet mooi is kan bij een ander heel mooi zijn. Enfin, mijn moeder vond daar gewoon niet waar ze naar op zoek is. Zelf heb ik daar mijn tweede kleed voor mijn huwelijk gekocht, echt prachtig! En in het verleden kocht ik daar ook al een kleedje om naar een huwelijk te gaan.

Ze spreken ook Nederlands (al is het bij sommige gebrekkig..., maar ze proberen wel) en ze zijn allemaal heel vriendelijk.

Een voordeel is ook dat je, als je je kleed binnen de maand terugbrengt na het gedragen te hebben je daar ook een bedrag voor terugkrijgt. Het systeem zit als volgt in elkaar:
Wat je binnen een maand terugbrent wordt aan 90% van de prijs die jij betaalde toen je het kocht verder verkocht, dus als je een kleed van 100 euro kocht en je brengt het terug binnen de maand na het gedragen te hebben, dan wordt het terug in de winkel geplaatst voor 90 euro. Wanneer dat kleedje dan opnieuw verkocht is dan krijg je van die 90 euro 75 %.
Maar als je dat kleedje pas binnen twee maanden terugrengt wordt het aan 80 euro verkocht, binnen drie maanden wordt het aan 70 euro verkocht, enz... en daar krijg je dan dus 75% van. Maar je kan het kleedje ook gewoon houden, hé!

De winkeliers raden wel aan om in de week te komen als je wil dat je hulp krijgt, in het weekend is het veel te druk en dan hebben ze geen tijd om echt met je bezig te zijn. Maar het is wel zo dat de bediening, hoe vriendelijk ze ook zijn, niet helemaal hetzelfde is als in een bruidskledijzaak waar je iemand hebt die echt permanent met je bezig is, veel ervaring heeft, en je helpt aan- en uitkleden.

Wel de moeite om toch eens te gaan piepen, vind ik, wie weet vind je iets mooi voor weinig geld.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...