Terug naar overzicht
Hey Sharon, Je ziet dit tegenwoordig ook heel vaak op geboortekaartjes. Op de uitnodiging zelf staat er dan meesal iets van "vrijblijvende cadeau-tip" en dan de website en de login van de winkel. Ik vind niet dat dat stoort hoor. Ik ben er trouwens grote fan van want vroeger moest je dan soms half het land doorkruisen om een cadeautje te gaan kiezen. Tegen dat je tijd had en er was, stond er al niets meer op de lijst :-) Groetjes Anne
Ik zou het ook op het kaartje zelf schrijven. Daar staat toch altijd wel een soort cadeautip op...
Wij hebben niets op de uitnodigingen gezet, en er ook geen kaartje bijgestoken. We hadden het er zelf héél moeilijk mee, om zo openlijk om geschenken te vragen. Er ligt dus wel ergens een lijst, wie er expliciet achter vraagt krijgt de gegevens (tot nu toe bijna 80% van de mensen die hebben bevestigd). Ja, we zullen een hoop dingen krijgen die we niet nodig hebben, en ja, waarschijnlijk ook (te) veel bloemen. Maar goed, ouders, grootouders en wijzelf verspreiden het woord. Dat is ook een mogelijkheid, mocht je het moeilijk vinden om vlakaf om geschenkjes te vragen...