Momenteel zijn er 692 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
|
TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
23-6-2012
|
5-1-2011 19:33:54
Heyhey,
Mijn verloofde & ik zijn deze zomer naar Italië geweest. Eerst hebben we 3 nachten Rome gedaan in BELDES HOTEL (moet maar eens kijken op booking.com). Hij heeft mij dan de laatste avond ten huwelijk gevraagd op de Engelenbrug (we noemen elkaar altijd "engel"). BELDES is echt een superleuk kleinschalig hotelletje/B&B met prachtig romantische kamers & een superservice (lekker uitgebreid ontbijt, eigenaars waar je eender wat aan mag vragen,...)! Nadien zijn we naar Umbrië getrokken waar we 3 nachten in Orvieto verbleven hebben in INNCASA (hotel/B&B) www.inncasa.eu wat zo ongeveer het meest fantastische hotel/B&B ter wereld is (prachtige ruime kamers, werkelijk ongelofelijk lekker eten met zicht op Orvieto & de infinitypool, een luxe-spa in een grot,...). Daarna zijn we 7 nachten naar een B&B in Toscane gegaan bij een Belgische vrouw (Erika) die al 20 jaar in Italië woont (www.amoliv.com). Deze laatste is iets minder luxe dan de vorige maar er is wel een zwembad, heel veel informatie van de gastvrouw, een leuke olijfoliedegustatie, superleuke gastentafels 's avonds (allemaal in het Nederlands) kortom een échte aanrader. Als je meer info wil, stuur me dan gerust een privé-berichtje!
Succes!
Nathalie
www.nathalieenchristiaan.bruiloftsite.nl
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
5-1-2011 19:41:37
Oh ja nog vergeten zeggen. Wij hebben in Toscane volgende steden bezocht (we hadden een huurwagen): Arezzo, Siena, Firenze, Pisa, Lucca, San Gimignano, Montepulciano, Chiantiroute (Radda in Chianti, Grève in Chianti,...). Van alle steden vonden we Siena veruit het mooiste! Bologna ben ik nog nooit geweest maar schijnt eveneens een fantastische stad te zijn. Verona ben ik ook al geweest maar dan in combinatie met het Garda-meer. Ik vond het een hele leuke (kleine) stad met toffe winkeltjes & restaurantjes. Het amfitheater en het huis van Julia zijn leuk om te bezoeken!
Groetjes,
Nathalie
|
|
Myriam
1-7-2011
|
6-1-2011 9:15:47
Hey!
Goed gekozen bestemming! I love Italy!! Wij hebben 5 jaar geleden ook een minirondreis door dat prachtige land gedaan, maar dan wel met de trein. Eerst drie dagen Rome, dan vier dagen Umbrië en daarna nog 5 daagskes Bibione. Dat was eerst veel cultuur en daarna veel ontspanning.
Ik heb m'n verloofde voorgesteld om weer zo'n rondreis te doen, maar dan naar andere locaties. Hij wil liever een uitrusthuwelijksreis, omdat we het de laatste jaren heel druk hebben met de kindjes. Die blijven een weekje bij de grootouders logeren, zodat wij eens kunnen genieten van veel rust!
Wat ik je kan aanraden zijn volgende adresjes:
ROME:
De naam ontglipt me. Het is ergens in Via Cavour. Kan er geen site meer van vinden. Misschien bestaat het niet meer. Alleszins een zeer goedkope B&B! Vlak bij het centraal station en dus ook dicht bij het centrum. Echt basic, maar al het nodige is er. Dus als luxe niet echt hoeft, is dit meer dan prima!
PASSIGNANO-SUL-TRASIMENO:
http://www.hotel-il-gabbiano.it/
Prima uitvalsbasis voor Gubbio, Assisi, Montepulciano, Perugia,... Hier heb ik in 1999 een maandje gewerkt tegen kost en inwoon. Een hele ervaring! Heel gezellig familiehotel, vlakbij de autostrade van Firenze naar Rome (maar toch is er geen geluidsoverlast). De zoon van de baas Gianvittorio (misschien is hij ondertussen baas) is ondertussen getrouwd met een Nederlandse Nadine. Als je er naartoe zou gaan, mag je ze de groetjes doen van mij :-)
Succes met het uitstippelen van je reis!
Groetjes,
Myriam.
|
|
Louise
23-7-2011
|
6-1-2011 10:53:28
Leuk adres bij Verona (op kleine 8 km ervan)
Agriturismo La Costa Grezzini (in Grezzana)
http://www.agricosta.it/
Wij betaalden last minute denk ik slechts 80 euro voor een kamer. Ze spreken wel bijna niets anders dan italiaans... Maar ze zijn super vriendelijk, hebben heerlijke wijn en olijfolie te koop...
|
|
|
|
|
|
|