Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Bali

5-1-2011 19:24:19
Huwelijksreis Bali

Heeft er al iemand positieve ervaring via balionline.nl of indonesieonline.nl voor zijn huwelijksreis? Vertel...

Bedankt.

Groetjes,

Monia

Monia
14-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1049

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik6-1-2011 13:30:02

hoi Monia

Wij hebben wel al een reis geboekt via marokkoonline.nl en hadden ook een voorstel aangevraagd bij thailandonline.nl (eigenlijk allemaal van Riksja) en waren wel super tevreden van onze Marokko-reis!
Voor Thailand hebben we uiteindelijk beslist om alles zelf te regelen, omdat het prijsverschil wel heel groot was... (wordt onze huwelijksreis)

Ik kan Riksja alleen maar aanraden...

groetjes en nog veel succes!
Joyce

Monia
14-5-2011
 Meld misbruik6-1-2011 18:19:33

Bedankt Joyce.
Alvast een leuke huwelijksreis voor jullie toegewenst.
Knap van je dat je dit zelf regelt, ik vermoed dat dit toch wel wat werk inhoudt.

Tina
12-2-2011
 Meld misbruik7-1-2011 14:35:40

Hallo Monia

Wij hebben onze huwelijksreis via www.srilankaonline.nl geboekt (dus ook riskja travel) en ook heel tevreden over. Goed services, snelle reactie, ze hebben tig keer ons programma aangepast omdat we weer van gedacht veranderd waren.

Niet dan lof!

veel succes

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik10-1-2011 15:24:18

hoi Monia,

Bedankt :-)

Het is inderdaad wel wat geregel, maar Thailand stond al lang op ons verlanglijstje, en we hadden al een vrij duidelijke planning voor ogen. Mits wat kleine aanpassingen hadden we dus al een kant-en-klare reisplanning klaar.
Het was dan enkel nog uitstappen en hotels zoeken, maar we hebben wel wat kennisen die naar Thailand op reis zijn geweest die hun ervaringen met ons gedeeld hebben.
Het meeste regelen we ook ter plaatse (wat in Thailand goed te doen blijkt).
We vonden het prijsverschil te groot om het voor ons te laten organiseren.

Veel plezier nog met alle voorbereidingen!
groetjes
Joyce

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums