Terug naar overzicht
Hey Sofie, Aan de ene kant vind ik je idee wel leuk, maar aan de andere kant heb ik mijn twijfels.. Je mag er sowieso vanuit gaan dat de mensen zullen klappen, dat doen ze altijd als het bruidspaar binnenkomt. De mensen gaan het ook wel grappig vinden en enthousiast meedoen, ben ik zeker van! Maar aan de andere kant: wil je vergeleken worden met Al Bundy en Peggy ?!? Ik ben benieuwd naar de andere reacties... :-)
hehe, da's exact dezelfde reactie als die van mijn vriend. Hij zei 'ik ben wel Al Bundy niet hé' da's inderdaad een feit. andere suggesties welkom hoor !
Ik zou het ook niet doen, maar dan echt omwille van het tempo... Daar kan je toch echt niet vrolijk huppelend op binnenkomen? Dat is meer om met lompe olifantenpoten op te stappen... Wij hadden 'Beautiful Day' van U2.
wij zijn serieus aan't overwegen om "single ladies" van Beyoncé te nemen, 'k vind het gewoon een grappig liedje met een leuk ritme.
Sofie, je kan het en beetje theatraal maken, met humor. Als jullie een beetje acteren, kan het net geweldig en origineel overkomen! Het liedje zelf is net leuk en grappig! Groetjes Elke
Ik vind het ook best grappig ;-) en zou het zelf ook overwegen :-) is allesinds origineel en het zal de mensen eens goed doen lachen!