TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
21-5-2011
|
5-1-2011 21:07:28
Ik ben met zoiets bezig .. 'k Kan je er nog niet veel over vertellen, 'k heb het al enkele maanden in huis maar begin nu nog maar net het intensief te gebruiken. Een vriendin van mij heeft 't ook gedaan en had 'n zeer mooi resultaat! 'k Heb 't al enkele keren gebruikt een tijd terug en 't is absoluut niet dat je ineens spierwitte tanden hebt hoor.
|
|
sabrina
4-2-2011
|
5-1-2011 21:41:38
Ik doe dit ook en je krijgt wel een mooi resultaat. Let wel, ik heb het vroeger ooit ook een hele nacht ingehad, sneller resultaat, maar ik had 's morgens de indruk dat min tanden 'losstonden'. Mijn huisdige tandarts raad het niet aan om het een hele nacht in te hebben, maar een half uur per dag
|
|
Tinneke
9-7-2011
|
6-1-2011 8:56:15
Mijn broer is tandarts, en ik ben eens bij hem te raden gegaan. Ik wilde dit ook, en hij raadde aan niet die van de winkels te gebruiken, maar echt naar een tandarts te gaan. De dosis van de producten die gebruikt worden zou veel minder hoog zijn en minder schadelijk. Hij is er vrij goed in en heeft er veel vraag naar, dus weet er wel vrij veel van. Ik zie hem zaterdag voor meer gedetailleerde info (http://www.dentalofficeboom.be/ ).
|
|
Jana
17-9-2011
|
6-1-2011 9:48:42
Zoiets zou ik ook wel willen, maar ben altijd bang dat het mijn tanden zal beschadigen. Ik heb mooi rechte gezonde tanden, enkel niet wit genoeg naar mijn zin. Om dan mijn gezonde tanden om estetische redenen kapot te maken... ben er een beetje bang voor.
Nochtans heeft mijn tandarts gezegd dat die producten niet schadelijk zijn.
|
|
Kendra
21-5-2011
|
6-1-2011 12:06:04
Mja, ik heb niet meteen complexen over gele tanden maar over mijn kleine tanden. Ik heb heel kleine tanden waardoor er overal spleetjes zijn (ze tegen elkaar duwen was geen optie want dan zou ik op een vampier gaan lijken omdat mijn hoektanden teveel naar voor zouden komen). Als je je tanden wil bleachen zou ik dat zeker doen maar eerst vragen aan de tandarts, die mannen zijn dagelijks met tanden bezig dus zullen er allicht veel meer over weten dan wij.
|
|
Sofie
2-7-2011
|
6-1-2011 12:14:49
Ik had kleine tandjes die ook geel waren (glazuur weg). Mijn tandarts heeft een witlaagje over mijn tanden gezet - van dat spul waarmee ze tanden vullen. En ik ben heel tevreden van het resultaat. Mijn tanden zijn een beetje groter gemaakt en zien er wit uit. Werd bij mij ook volledig terugbetaald door de mutualiteit omwille van sociale gevolgen... .
Misschien ook een optie?
Groetjes,
Sofie.
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|