TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
1-6-2011
|
6-1-2011 8:10:38
Moest ik van jou zijn, ik zou kijken om het ergens te laten maken... Er zijn er alleszins nog op dit forum die dit zo doen / hebben gedaan. Misschien kunnen zij wel interessante tips geven!
No worries, je hebt nog tijd, maar is wel goed dat je nu in actie vliegt :-)
|
|
sarah
17-12-2011
|
6-1-2011 8:36:02
Hallo Miet,
ik zou toch ook eens passen in een winkel met een groot assortiment. Ik heb nl wel zo een stijl kleedjes aangehad hoor. .Ook al heb ik totaal iets anders gekozen.Bovendien kan een jurk in real life helemaal anders lijken op je dan op foto.Zelfs de tint wit is soms een uitdaging
Niemand verplicht je om te kopen he, maar dan heb je wel een idee wat je al dan niet past.
Veel succes !
|
|
Ce
13-9-2013
|
6-1-2011 9:02:39
Ik zou ook eens kijken bij spaanse merken, die hebben meer die stijl
vb Rosa Clara, Pronovias, ...
Od eventueel met deze foto's naar een winkel gaan waar ze op maat maken (ik heb al veel goed gehoord van Younieksbruidsmode (vriendelijk en goed bij prijs))
|
|
Jana
17-9-2011
|
6-1-2011 9:03:09
Toen ik kleedjes ging passen had ik absoluut geen idee wat voor iets het zou worden. En toen ik al die verschillende kleedjes in de rekken zag wist ik het helemaal niet meer... Ik heb er zo'n 12 tal gepast, allemaal een verschillende stijl om te kijken wat me het beste stond. En heb toch mijn droomjurk gevonden!! Als ik ze op foto zou gezien hebben zou ik nooit gezegd hebben dat ik die zou nemen, maar, al zeg ik het zelf, ik stond er geweldig mee
Dus ik zou zeggen, ga toch eens ergens in een winkel waar veel keuze is wat kleedjes passen.
Of anders, maak er gewoon een citytrip naar New York van De vluchten zijn nu spotgoedkoop (290 euro heen en terug) en de dollar staat ook laag. Ik ben er een jaar geleden geweest en het was absoluut de moeite waard!!
|
|
Nathalie
10-6-2011
|
6-1-2011 9:16:32
Hey Miet,
Inderdaad bij Youniek Bruidsmode kunnen ze de jurk op maat maken voor u. Gewoon een foto meebrengen is voldoende. Ik heb mijn droomjurk daar gevonden maar heb wel enkele aanpassingen laten doen. En dat was geen enkel probleem. Mijn zus heeft haar suitekleed laten maken op basis van een foto met dan nog aanpassingen aan haar voorkeur. Normaal zal het allemaal klaar zijn tussen half maart en half april.
Veel succes
Nathalie
|
|
klabam
17-9-2011
|
6-1-2011 10:10:18
Ik ben gaan passen in Elena te deinze, daar is het assortiment zeeer breed. Ik heb zo'n kleedjes gepast als op jouw foto's, maar stond ervan versteld er niet mooi mee te zijn, heb dan ook andere genres kleedjes 'moeten' passen en die stonden me beter! Had dit nooit verwacht! 't is iets bizar. Dus zou ik je inderdaad de raad geven eerst eens een winkel te passeren voor je iets laat maken, zo ben je echt zeker van je stijl! groetjes of de citytrip naar NY natuurlijk!
|
|
Oksana
|
6-1-2011 10:30:25
|
|
Miet
7-8-2011
|
6-1-2011 12:43:16
Bedankt voor jullie tips! Ik ga zeker eens op zoek naar een winkel om te passen. Ik hou jullie op de hoogte!
|
|
rebecca
2-7-2011
|
6-1-2011 14:50:08
Je hebt al veel antwoorden gehad Miet, maar ik voeg er toch nog eentje toe... Ik moet zeggen: prachtige jurken!!!! Jammer inderdaad dat ze enkel in Amerika verkocht worden! Ikzelf heb ook een jurk in die stijl gekozen, was van pronovias. Bij pronovias hebben ze heel erg prinsessenjurken, maar ze hebben er ook verschillende in jouw stijl. Ik ben naar Amiga in Breda gegaan, daar hebben ze een heel ruime collectie van pronovias. Ik hoop dat je de jurk van je dromen vindt!! Ik heb zelf ook een hele zoektocht afgelegd... maar kijk, het is goedgekomen! Dat zal bij jou ook wel zo zijn!! Succes!
|
|
Katleen
24-9-2011
|
6-1-2011 20:55:59
Ik had ook een bepaalde jurk in gedachten. Heb hem zelfs gepast, het was DE droomjurk, maar helaas VER boven budget. Heeft lang geduurd eer ik de knop kon omdraaien, maar een maand later ben ik nog eens wat jurken gaan passen en ja hoor, ik heb de geweldigste jurk ooit gevonden. En ook in een heel andere stijl dan wat ik eerst wou. Dus zoals hierboven al gezegd, probeer zeker ook eens een winkel uit met veel verschillende merken. Leg uit wat je wil en ze zullen je echt wel kunnen helpen hoor! Succes ermee...
|
|
Maite
2-7-2011
|
6-1-2011 23:41:47
Hoi Miet,
inderdaad heel mooie kleedjes! Ga zeker ook eens kijken op de website van Delphine Manivet. Die heeft ook geen winkel in België, maar wel in Parijs, dat is toch al iets dichter bij de deur ;-).
Verder is Rosa Clara ook nog een aanrader. Het merk heeft sinds kort een eigen winkel in Antwerpen.
En tot slot: Mieke Cosyn in Brussel. Zij is fantastisch. Jurken volledig op jouw maat en persoonlijkheid afgestemd. Ik heb de mijne er alvast besteld!
Succes ermee!
|
|
Ingrid
7-5-2011
|
7-1-2011 10:13:21
Hey Jana,
Kan je me vertellen via welke maatschappij je een vlucht (heen en terug) naar New York kan boeken voor 290€?
Het spreekt me wel aan, maar de prijzen liggn bij mijn zoektocht véél hoger.
Bedankt.
Ingrid ingrid@vcdh.be
|
|
Miet
7-8-2011
|
7-1-2011 15:35:03
Mieke Cosyn ziet er leuk uit! Maar ook duur... Of vergis ik me?
|
|
Miranda
|
12-1-2011 13:39:53
hallo Miet, De pronovias regata en corboba hebben wel de stijl van de doorlopende collectie die ik zag. Wil je een keer vele kleedjes passen om te zien welke stijl je nu het meest aanspreekt dan ben je van harte welkom! ver-KOOP je trouwjurk
|
|
Elsie
4-5-2012
|
16-1-2011 20:36:33
Wauw, inderdaad heel mooie jurken, die stijl wil ik ook! Die Delphine Manivet, weet iemand of die duur is?
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|