Nu Online
Momenteel zijn er 739 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onbereikbaar trouwkleed

5-1-2011 23:47:33
Dag bruidjes

Onlangs ontdekte ik op http://www.sajawedding.com een collectie prachtige bruidsjurken, niet te klassiek en beetje vintage. Helaas, ze zijn enkel in de V.S. te koop. Even naar NY vliegen voor een jurk is me net iets te decadent. De opties zijn dus:
- online bestellen (maar omruilen is niet mogelijk, toch een groot risico, niet?)
- de jurk op maat laten maken (maar waar???)
- dichter bij huis een jurk zoeken in deze stijl, maar dat laatste vind ik nogal moeilijk......

AARRGH, zit echt met de handen in het jaar. De trouw is voor 12 augustus, dus het wordt echt wel tijd dat ik ergens ga passen... Alleen, alle sites staan vol met klassiekere jurken, maar deze zijn echt niet mijn ding...

Alle tips, meningen, adviezen zijn dus welkom. Waar vind ik mijn ideale jurk????

Miet
7-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1678

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik6-1-2011 8:10:38

Moest ik van jou zijn, ik zou kijken om het ergens te laten maken... Er zijn er alleszins nog op dit forum die dit zo doen / hebben gedaan. Misschien kunnen zij wel interessante tips geven!

No worries, je hebt nog tijd, maar is wel goed dat je nu in actie vliegt :-)

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik6-1-2011 8:36:02

Hallo Miet,
ik zou toch ook eens passen in een winkel met een groot assortiment. Ik heb nl wel zo een stijl kleedjes aangehad hoor. .Ook al heb ik totaal iets anders gekozen.Bovendien kan een jurk in real life helemaal anders lijken op je dan op foto.Zelfs de tint wit is soms een uitdaging
Niemand verplicht je om te kopen he, maar dan heb je wel een idee wat je al dan niet past.

Veel succes !

Ce
13-9-2013
 Meld misbruik6-1-2011 9:02:39

Ik zou ook eens kijken bij spaanse merken, die hebben meer die stijl
vb Rosa Clara, Pronovias, ...
Od eventueel met deze foto's naar een winkel gaan waar ze op maat maken (ik heb al veel goed gehoord van Younieksbruidsmode (vriendelijk en goed bij prijs))

Jana
17-9-2011
 Meld misbruik6-1-2011 9:03:09

Toen ik kleedjes ging passen had ik absoluut geen idee wat voor iets het zou worden. En toen ik al die verschillende kleedjes in de rekken zag wist ik het helemaal niet meer... Ik heb er zo'n 12 tal gepast, allemaal een verschillende stijl om te kijken wat me het beste stond. En heb toch mijn droomjurk gevonden!! Als ik ze op foto zou gezien hebben zou ik nooit gezegd hebben dat ik die zou nemen, maar, al zeg ik het zelf, ik stond er geweldig mee
Dus ik zou zeggen, ga toch eens ergens in een winkel waar veel keuze is wat kleedjes passen.
Of anders, maak er gewoon een citytrip naar New York van De vluchten zijn nu spotgoedkoop (290 euro heen en terug) en de dollar staat ook laag. Ik ben er een jaar geleden geweest en het was absoluut de moeite waard!!

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik6-1-2011 9:16:32

Hey Miet,

Inderdaad bij Youniek Bruidsmode kunnen ze de jurk op maat maken voor u. Gewoon een foto meebrengen is voldoende. Ik heb mijn droomjurk daar gevonden maar heb wel enkele aanpassingen laten doen. En dat was geen enkel probleem. Mijn zus heeft haar suitekleed laten maken op basis van een foto met dan nog aanpassingen aan haar voorkeur. Normaal zal het allemaal klaar zijn tussen half maart en half april.

Veel succes

Nathalie

klabam
17-9-2011
 Meld misbruik6-1-2011 10:10:18

Ik ben gaan passen in Elena te deinze, daar is het assortiment zeeer breed. Ik heb zo'n kleedjes gepast als op jouw foto's, maar stond ervan versteld er niet mooi mee te zijn, heb dan ook andere genres kleedjes 'moeten' passen en die stonden me beter! Had dit nooit verwacht! 't is iets bizar. Dus zou ik je inderdaad de raad geven eerst eens een winkel te passeren voor je iets laat maken, zo ben je echt zeker van je stijl!

groetjes
of de citytrip naar NY natuurlijk!

Oksana

Meld misbruik6-1-2011 10:30:25

Miet
7-8-2011
 Meld misbruik6-1-2011 12:43:16

Bedankt voor jullie tips! Ik ga zeker eens op zoek naar een winkel om te passen. Ik hou jullie op de hoogte!

rebecca
2-7-2011
 Meld misbruik6-1-2011 14:50:08

Je hebt al veel antwoorden gehad Miet, maar ik voeg er toch nog eentje toe...

Ik moet zeggen: prachtige jurken!!!!
Jammer inderdaad dat ze enkel in Amerika verkocht worden!
Ikzelf heb ook een jurk in die stijl gekozen, was van pronovias.
Bij pronovias hebben ze heel erg prinsessenjurken, maar ze hebben er ook verschillende in jouw stijl.
Ik ben naar Amiga in Breda gegaan, daar hebben ze een heel ruime collectie van pronovias.

Ik hoop dat je de jurk van je dromen vindt!! Ik heb zelf ook een hele zoektocht afgelegd... maar kijk, het is goedgekomen!
Dat zal bij jou ook wel zo zijn!!
Succes!

Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik6-1-2011 20:55:59

Ik had ook een bepaalde jurk in gedachten. Heb hem zelfs gepast, het was DE droomjurk, maar helaas VER boven budget. Heeft lang geduurd eer ik de knop kon omdraaien, maar een maand later ben ik nog eens wat jurken gaan passen en ja hoor, ik heb de geweldigste jurk ooit gevonden. En ook in een heel andere stijl dan wat ik eerst wou. Dus zoals hierboven al gezegd, probeer zeker ook eens een winkel uit met veel verschillende merken. Leg uit wat je wil en ze zullen je echt wel kunnen helpen hoor! Succes ermee...

Maite
2-7-2011
 Meld misbruik6-1-2011 23:41:47

Hoi Miet,

inderdaad heel mooie kleedjes! Ga zeker ook eens kijken op de website van Delphine Manivet. Die heeft ook geen winkel in België, maar wel in Parijs, dat is toch al iets dichter bij de deur ;-).

Verder is Rosa Clara ook nog een aanrader. Het merk heeft sinds kort een eigen winkel in Antwerpen.

En tot slot: Mieke Cosyn in Brussel. Zij is fantastisch. Jurken volledig op jouw maat en persoonlijkheid afgestemd. Ik heb de mijne er alvast besteld!

Succes ermee!

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik7-1-2011 10:13:21

Hey Jana,

Kan je me vertellen via welke maatschappij je een vlucht (heen en terug) naar New York kan boeken voor 290€?
Het spreekt me wel aan, maar de prijzen liggn bij mijn zoektocht véél hoger.
Bedankt.
Ingrid
ingrid@vcdh.be

Miet
7-8-2011
 Meld misbruik7-1-2011 15:35:03

Mieke Cosyn ziet er leuk uit! Maar ook duur... Of vergis ik me?

Miranda

Meld misbruik12-1-2011 13:39:53

hallo Miet,

De pronovias regata en corboba hebben wel de stijl van de doorlopende collectie die ik zag.
Wil je een keer vele kleedjes passen om te zien welke stijl je nu het meest aanspreekt dan ben je van harte welkom!

ver-KOOP je trouwjurk

Elsie
4-5-2012
 Meld misbruik16-1-2011 20:36:33

Wauw, inderdaad heel mooie jurken, die stijl wil ik ook! Die Delphine Manivet, weet iemand of die duur is?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info