Terug naar overzicht
tof... jullie als bruidspaar kunne zo een tuk tuk fiets huren en de rest op een gewone fiets, dan moet jij met je kleed al niet zelf rijden.. sjiek... groetjes
Ik vind het idee ook leuk!!! :)
Ik ben al naar trouw geweest waar bruidspaar met de fiets kwam aanrijden! 't was in de zomer en ze hadden elk een zonnebloem aan de fiets bevestigd, of was dat alleen de bruid? hmm weet het niet meer... Maar t was echt tof, romantisch.... Zij had een ietwat kortere jurk aan, dus dat viel best wel mee! veel succes ermee en geniet van het fietstochtje ;)
Voor u dit: http://nl.kapaza.be/limburg/riksja-zonder-bruid-51319168.htm En de rest moet maar gewoon zelf fietsen.
een bakfiets? en laat je ventje maar trappen :-)
Ik dacht ook meteen aan een bakfiets... Alleen, elegant uitstappen is ws nog iets anders... Ook even zien of dit voor de dames van de suite wel lukt! Met een lange en / of smalle rok gaat dit erg moeilijk...
Ik vind die riskja wel een heel leuk idee. Op de fiets ook idd heel leuk. Maar met een lang kleed ... goed alles bijeen nemen denk ik als het een lang kleed is alle sinds succes ermee
Hey Wij hebben ook een riksja als vervoersmiddel, kameraad van ons gaat dan trappen en we kunnen met twee achterin, dus dat is misschien een oplossing voor jullie Groetjes