Terug naar overzicht
Hey Lies Ik zit in hetzelfde schuitje... dus zal deze topic zeker blijven volgen! Merci... Groetjes
Ik ben ook op zoek, wij hebben nog niet zoveel geregeld dus, wat inspiratie is zeker welkom
Hey Lies, Ik had vorige week een mail gestuurd naar de organisator van deze beurs voor meer info, want op hun wesite vondik niet alle info terug en dit is het antwoord dat ik kreeg : De verkoop van tickets gebeurt aan de kassa in de Grenslandhallen. Kortingbonnen zijn binnen enkele dagen af te printen op onze website. De toegang bedraagt 10 euro per persoon. Bij bezoek aan de beurs krijgt elk bezoekend koppel gratis een chequeboekje met kortingen allerhande (zo'n 2000 euro)van deelnemende standhouders. Tot Weddings, Het Weddingteam Wedding 2011 Grenslandhallen, Hasselt zat.5 en zon.16 januari van 10 u - 18 u Groetjes, Sonja
De verkoop van tickets gebeurt aan de kassa in de Grenslandhallen. Kortingbonnen zijn binnen enkele dagen af te printen op onze website. De toegang bedraagt 10 euro per persoon.
Bij bezoek aan de beurs krijgt elk bezoekend koppel gratis een chequeboekje met kortingen allerhande (zo'n 2000 euro)van deelnemende standhouders.
Tot Weddings,
Het Weddingteam
Wedding 2011
Grenslandhallen, Hasselt
Wij krijgen kaarten van de zaak waar ik mijn kostuum besteld heb! Zij hebben ook een stand op de beurs. Misschien dus ook eens horen bij de winkels waar jullie iets kopen...