Nu Online
Momenteel zijn er 277 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen- eigenontwerp??? Robb.zilla of Nagy Hans???

6-1-2011 10:09:19
hey lotgenootjes ;-)

Wij zijn eindelijk begonnen aan de zoektocht voor onze ringen. We hebben een vrij goed idee van wat we willen en zouden dus ook graag een goudsmid hebben waar we we onze eigen ideen kunnen inbrengen. We hadden eerst gedacht aan Wim meeuwsen en zijn "goudsmid voor 1 dag" pakket, maar jammer genoeg is hij al volgeboekt.

Nu vond ik 2 andere via google: - Robb.zilla
- Nagy Hans (www.unieketrouwringen.be )

Heeft iemand enige ervaringen met 1 van deze twee??? Alle tips en advies is welkom!

Nog veel succes met jullie voorbereidingen! Geniet er van.

Charlotte & Simon
www.simonandcharlotte.com

Charlotte
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 855

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik6-1-2011 12:24:05

Hoi,

Wij hebben gekozen voor Ilse Verbruggen (http://www.ilseverbruggen.be/) Ze heeft haar atelier in Herenthout dus redeljik dichtbij voor jullie. Je kan niet zelf je ringen maken maar hebt volledige inbreng in het ontwerp.

Groetjes

Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik6-1-2011 13:22:58

Ik heb geen workshop gevolgd, maar mijn verlovingsring komt wel van Robb.zilla. Mijn verloofde heeft de ring laten maken op mijn maat en met een persoonlijke touch!

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik6-1-2011 19:42:19

Wij gaan onze trouwringen bestellen bij Robb zilla

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik7-1-2011 12:16:32

Hallo,

Ik heb geen ervaring met een van die twee, maar onze ringen komen van Diane Pacholski in Hasselt (Wimmertingen). Daar kan je ook je ring voleldig zelf ontwerpen. Diane is echt een toffe en ze is zeker niet de duurste...

Groetjes
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...