Terug naar overzicht
Dit is toch wel héél weinig info... Ik zou toch nog wat meer 'prijsgeven', als ik van jou was... Welke maat? Welk merk? Zijn er retouches gebeurd? Hoe groot ben je? (belangrijk: iemand met maat 40 die 1m 75 is, kan niet in een jurk maat 40 van iemand die 1 m 60 is, want dan is de jurk te kort) Sleep of niet? Eventueel een link naar een foto...
hey Bobo, inderdaad, graag wat extra info als zijnde de maat, kleur, merk, prijs, foto's. gr
Marylise Cello, maat 36 geretoucheerd naar een 34-36. Ik ben 1.62meter. De nieuwprijs voor de jurk was 1350 euro. Ik heb eveneens een bollero op maat laten maken, prijs 400 euro. Doe gerust een bod indien interesse. De jurk zit fantastisch goed. Voor dames die geen zin hebben om een hele tijd hun jurk op te trekken of hun zorgen te maken of alles nog goed op hun plaats blijft zitten, ideaal. Voor foto's, geef gerust jullie e-mail adres op. Ik stuur u dan een aantal foto's door. Groetjes
Hello, kan je foto's sturen naar sofie0602@hotmail.be? Bedankt! Groetjes
@ Sofie: is bij deze gebeurd...
Hallo, kan je foto's sturen naar steffiedemeester@hotmail.com? Bedankt! Groetjes
@ Steffie; de foto's zijn doorgestuurd. Groetjes