Terug naar overzicht
Eventueel wanneer de decoraties/bloemen aangebracht mogen worden als je dit zelf doet. Iets aanwezig waar je de enveloppen in kan bewaren (kluis). Wij hebben zelfs geregeld dat er Coca Cola wordt geserveerd in plaats van Pepsi. Eventuele allergies of vegetariërs doorgeven. inder Valide toilet aanwezig (handig met je jurk). Meer kan ik zo snel niet bedenken, maar ik hou dit topic wel in de gaten voor als iemand anders nog goede ideetjes heeft.
Uhm, minder valide toilet bedoel ik dus...
Beste, Als je de decoratie zelf doet, is het mss handig de zaal van de dag ervoor al te hebben. Vraag of dit mogelijk is en wat de prijs daarvoor is. Succes Groetjes Nathalie
Of ze ronde of rechthoekige tafels hebben en met hoeveel personen je er aan kan zitten. Zo kan je nadat je alle bevestigingen van je gasten hebt, aan de tafelschikking beginnen.
Of de materialen van dj aanwezig zijn, zo niet of je samen met de dj nog een kijkje mag nemen na de zaal (zo heeft deze een zicht van alles) Laat jullie alles duidelijk op papier zetten, niet dat je na het feest voor voldomde feiten komt te staan. Veel plezier ermee...
Bedankt voor de reacties!! Ik was op sommige dingen echt zelf nog niet opgekomen. Heb al een lijstje aangemaakt... Hoeveel bezoeken hebben jullie gebracht aan de zaal. wij zijn eerst eens gaan kijken, dan een keer om vast te leggen. een proefmenu'tje gaan eten en dan nu voor de menu vast te leggen. Er is nog plaatst op mijn lijstje, ik hoor het graag als er nog meer dingen zijn. groetjes