Terug naar overzicht
Beste, Onderaan de aankondiging van ons huwelijk, zetten wij 'Toekomstig adres' Groetjes Nathalie
Meestal op de uitnodiging zelf. Ik heb dit nog nooit op de omslag zien staan.
En waar zet je dat dan (dat was eigenlijk mijn grootste probleem)? Helemaal onderaan nog onder het envelopke en het rekeningnummer?
Ik zou het boven het envelopje en rekeningnummer zetten. Probeer eens en zie hoe het uitkomt. Groetjes Nathalie
Zowel op de kaart voor de uitnodiging voor de mis (onderaan een blokje: 'gelegenheidsadressen' met ons adres en dat van de kerk als op de kaartjes voor receptie en avondfeest (wederom, nuttige adressen: dat van ons en de kerk). Véronique, wij hebben de achterflap van de enveloppen met een droogstempel van ons adres voorzien. Netjes, makkelijker dan schrijven (voor mijn arme rechterhand toch) en iets minder opvallend. De stempel heeft ook al dienst gedaan voor de kerstkaartjes ondertussen ;-)
Ja, maar voor huwelijksuitnodigingen zou ik dat nu niet onmiddellijk op de envelop doen... Zo'n envelop is meestal nogal 'opvallend' en je weet nooit in welke handen dit terecht komt... Een huwelijk betekent ook: een leegstaand huis... Om diezelfde reden ook NOOIT je adres vermelden op je huwelijkssite! ;-) Een kerstkaart is toch iets helemaal anders... Meestal staat dit idd, helemaal onderaan de kaart.
Natuurlijk moet het adres op de kaart.... Vele mensen sturen je een wenskaart, of mensen laten via een bloemist een bloemstuk sturen naar je huis....
Hier moet ik Véronique toch gelijk geven: nooit zorgen dat buitenstaanders kunnen raden dat je huis leeg zal staan. Ik heb al timers voorzien dat de lampen op een bepaald tijdstip aan zullen gaan, zodat ze misschien toch denken dat we óf thuis zijn óf iemand anders laten waken. Daarnaast melden wij wel ons adres op de uitnodiging ivm kaartjes e.d. van mensen die niet kunnen komen, maar toch iets willen laten weten.