Terug naar overzicht
Hoi, Ik gebruik ook zelden of nooit make-up en vraag gewoon aan de dame die mijn make-up doet om het naturel te houden, als het toch teveel moest zijn, zal ik dit zien tijdens de proef en kan het nog aangepast worden.Als je geen ervaring hebt met jezelf schminken, zoals ik, zou ik zeker iemand professioneel vragen. Groetjes,Kendra
een professionele make up artieste is zeker geen overbodige luxe, en nog minder als je het zelf nooit doe! Die zal je kunnen aanraden met kleur e.d. die bij je gezicht en smaak past! Dus zeker iemand erbij halen die er verstand van heeft
Dag Leen Neem eens een kijkje op www.beautifulbride.be Ik ben visagiste en heb reeds vele bruidjes een natuurlijke stralende look gegeven. In het portfolio op mijn website krijg je een idee van mijn werk. Ik wens je veel succes met de voorbereidingen ! Groetjes Peggy
Hey Leen, Je hoeft geen schrik te hebben hoor. Een bruidsmake-up is van oorsprong een héél natuurlijke make-up. Het is niet de bedoeling dat je partner je komt afhalen en schrikt van het resultaat en terug wil keren. Neen, door de make-up wil je juist je gelaat meer laten spreken. Laat dit liefst door een visagiste doen. Zij kennen kleine techniekjes waardoor je wensen zeker uitkomen. Groetjes
Hey, Ik heb een goede visagiste genomen. Zij wist me meteente overtuigen. Dit is haar mailadres make_up_artista@hotmail.com Succes nog! Groetjes Debbie