Terug naar overzicht
Tof! Jullie hebben geluk gehad hoor, misschien is er wel een annulatie van de zaal op die datum in jullie voordeel gebeurd :-). Wij informeerden voor die zaal in oktober / november en op zaterdag was er toen niks meer vrij in de maanden mei tot en met oktober! Ben blij voor jullie, geniet nog van de voorbereiding!
Inderdaad; ik kan Charlotte alleen maar beamen! Wij hadden ook eerst geïnformeerd voor Alta Ripa in de maand september en er was geen enkele zaterdag meer vrij!! We hebben dan maar beslist om voor een vrijdag te gaan; 22 juli 2011 in Alta Ripa! (veel mensen zullen de brug maken met 21juli -feestdag) Hadden jullie ook zo'n goed gevoel bij die zaal? Wij hebben er al superveel goeie dingen over gehoord! Dat we maar vlug juli zijn; ik kan al niet meer wachten...
goh als ik da hier lees hebben we echt veel geluk gehad! ben nu nog gelukkiger dan eerst hihi. Wij vonden alles idd ook super, mooie zaal en tuinen, vriendelijke mensen, heel behulpzaam ook, ze vragen echt wat wij willen.... dat is (naar mijn ervaring) in sommige zalen wel anders!