Terug naar overzicht
Om met mijn vader te dansen: My girl van The temptations, om met mijn schoonvader te dansen...what a wonderful world van Lois Armstrong. Groetjes, Sofie.
Om met mijn papa te dansen en mijn man met zijn mama hebben we dochters van marco borsato gekozen. daarna zijn de ouders samen gaan dansen en wij met onze getuigen en dan hebben gekozen voor een mix van de 2 openingsdansen van onze ouders.
Wij plannen ook om met de ouders/schoonouders te dansen op What a wonderful world van Louis Armstrong.
Ik heb 2 liedjes eentje toepasselijk voor beide partijen you raised me up van Celtic woman,het andere heeft meer toepassing op mijn papa en mij I loved her first van heartland Dus weet niet wat ik zou nemen,het eerste is feitelijk het beste omdat het ook past bij mijn ventje en zijn mama en ook voor mij en mijn papa gaat Maar het 2de vind ik zo mooi voor mijn papa alleen en krijg er altijd de traantjes van in de ogen als ik er naar luister :-) Maar heb dan het gedacht moest ik het eerste nemen dat ik na paar dansen en het al eventjes goed bezig is de micro te nemen en te zeggen papa,de papa_dochterdans hebben we al eventjes achter de rug maar toch zou ik je willen vragen om deze dans met me te doen en dan het liedje te laten starten en samen met papa te dansen :-D
Ik heb met mijn papa ook op I loved her first van Heartland gedanst en ik kan u zeggen: KIPPENVEL! Niet alleen wij 2 maar ook ongeveer 90% van iedereen in de zaal heeft een traantje moeten laten. Ik vond het een zaaaaaaaalig moment, iets wat ze ons nooit meer afpakken!