Terug naar overzicht
Hallo Stephanie Trouw jij op een maandag?? wij trouwen 27 augustus 2011 en dat is een zaterdag... Wij waren 2 jaar terug in Domaine de JAURIEU voor een personeelsfeest met ongeveer, 120 personen. Het is een leuke locatie, het eten was er goed, maar ook niets meer dan dat. Het was een walking diner en de keuken kon met de warme gerechten niet goed volgen, soms waren de platteau's leeg..... Anders was het een leuke plek, mooi bebloemd, de vijver.....misschien wel mooi voor foto's... We hebben er geslapen, in het annex hotel, héél kleine kamers, maar op en top netjes en gezellig! groetjes jeff
Ja sorry, datum ligt nog niet echt vast en werd ondertussen vervroegd naar september tot november 2011. Hoewel alles eigenlijk afhangt van de zaal. We hebben zonet beslist om te gaan voor onze droomzaal en ons datum dus danig aan te passen :-) Ondertussen al enkele beoordelingen gelezen over Jaurieu en diezelfde opmerking over de keuken kwam een paar keer terug. We ze voorlopig nog op ons lijstje en hopen eind deze maand [na de verschillende bezoekjes] de knoop te kunnen doorhakken.
Wij geven ons feest in Jaurieu op 9 april en zijn tot nu toe heel tevreden over de service.
Hey Stephanie! Ik ben toevallig al 2 keer naar daar geweest en was zeer tevreden, ook op de catering was niks aan te merken. De eerste maal was een trouwfeest met walking dinner en erna een personeelsfeest. Toen hebben we een menu gegeten die zeer lekker was. Ik vond het een super originele locatie en ben zelf ook in bespreking voor mijn trouwfeest. Waarbij we tot nu toe een goede service kregen! Een voordeel is ook dat je er kan overnachten vind ik. Allesinds nog veel succes met het plannen!
Dag Stephanie, Je kan ook eens gaan kijken in www.hofvandeputte.be ik dacht dat je bij deze zaal vrij was van traiteur. Een vriendin is er getrouwd en was zeeeer tevreden van de lokatie en het eten. Grtj.
Is beslist! bedankt voor de reacties...