Terug naar overzicht
Helemaal dezelfde ervaring gehad, bij beide winkels! Blij dat je uiteindelijk alles hebt gevonden!
leuk!! wij trouwen even na jullie, dus iets zegt me ook actie te ondernemen wat de lingerie betreft! bij gabrielli ook dezelfde ervaring :-), terwijl ik daar toch nu en dan s ga... blijkbaar is lingerie lynn een echte aanrader! ik dacht eerst om m'n lingerie in de bruidswinkel te kopen, maar daar hebben ze niet zo veel keuze - ik ben alleen bang dat als ik elders m'n lingerie koop, het misschien uit m'n kleed gaat piepen langs één of andere kant... en dan? :-D of valt dit allemaal nogal mee? mag ik jullie even het adres vragen van lingerie lynn?
Tof dat je alles hebt gevonden! Als ik me niet vergis is lingerie Lynn op de St-Michielsweg in Kuurne (een zijstraatje van de Brugsesteenweg)
Dank u wel voor de fijne reacties en het vertrouwen in ons. Lingerie Lynn Lynn, Carine en Maïté Adres: Sint-Michielsweg 5 8520 Kuurne Tel: 056/718862
Hallo, Ik ben vandaag ook om schoenen geweest naar Devolder in Ingelmunster en men lingerie haalde ik ook bij Lynn in Kuurne , heel tevreden.