Terug naar overzicht
Het is een speciale dag en ik wou die delen iedereen zo dus ook met de beste vrienden dus wij hebben een suite van 24 man eerst de ouders getuigen broers en zussen beste vrienden en dan hebben wij nog eens 10 a 12 bruidskindjes (ik ben juf en dat zijn de kindjes van mijn klasje) dus dat is ook een hele stoet maar ben blij dat al deze mensen aanwezig willen zijn op onze mooie dag :-)
De bruidskindjes lopen altijd voor de bruid: dus bij het binnengaan voor jou en je papa en bij het buitengaan voor jou en je man.
Maar dat doen de bruidsmeisjes ook, dus wie loopt dan waar?
Hey Eva, Ik weet niet of je een ceremoniemeester hebt ingeschakeld, maar die weet best raad met al dat soort problemen. Mocht je nog geen ceremoniemeester hebben, dan vind ik dat het overwegen waard. Ik dacht dat dat een bom geld ging kosten, maar voor €185 doet die van mij alles. Hij helpt me met de voorbereidingen (massa's tips over vervoer, dagindeling, waar ik voor bruidskledij kan kijken...) en de dag zelf doet hij wel veel meer dan de deur van de wagen opendoen. Het zit hem in zoveel kleine dingen waar je dan gerust in bent. Zeker eens over nadenken.