Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Labaere afspraak maken?

17-3-2006 19:10:06
Hoi,

Kan iemand mij zeggen of je een afspraak "moet" maken bij labaere of kan je er ook zo langsgaan? WIj zouden morgen gaan kijken en nu zie ik toch dat er heel veel keuze is bij labaere. Mijn vriend houdt er al niet van zoveel winkels te moeten doen en aangezien ze er veel hebben moeten we maar 1 keer gaan.

groetjes Kelly

Kelly
25-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 419

Nathalie
23-9-2006
 Meld misbruik17-3-2006 19:13:41

Hallo,

Volgens mij is het dit weekend opendeurdag bij labaere. Naar ik vernomen heb moet je enkel een afspraak maken als je met de suite gaat.

Groeten
Nath

SOFIE
7-7-2006
 Meld misbruik17-3-2006 19:28:40

Hey Kelly,

Mijn vriend is ook bij Labaere geweest en wij hebben geen afspraak gemaakt. Gewoon op een zaterdag binnengestapt en een uurtje nadien weer buiten. Enkel de suite moet een afspraak maken indien ze op een zaterdag gaan. door de week mogen ze zonder.
Ze zijn er super vriendelijk.
Veel plezier en pas op voor traantjes, want het doet je toch wel iets als je vriend als een echte heer uit de paskamer stapt.

Groetjes Sofie
07/07/06

Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik17-3-2006 19:54:33

sofie en nathalie bedankt voor jullie snelle reactie. We hebben besloten om naar labaere te gaan.
ja het klopt dat het opendeurweekend is er zal dan wel veel volk zijn
sofie ik zal dan een pakje zakdoekskes meepakken. Iedere keer als ik onze openingsdans hoor krijg ik al traantjes. Wat gaat dat op 25 augustus zijn.

groetjes Kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...