TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Aurelie
13-5-2011
|
7-1-2011 10:16:09
Tuurlijk zal je enveloppen & bloemen krijgen.
Oa ook voor je huwelijksreis te bekostigen (dat was bij ons DE grote vraag: gaan jullie weg? We kunnen anders 'helpen' (met een knipoog)) ... Mensen die al op hun eigen zijn (wij wonen ook reeds 3 jaar samen) hebben geen behoefte aan één of andere lijst maar er wordt altijd verondesteld dat mensen wel altijd geld kunnen gebruiken... voor een nieuwe tuin, de reis, de feest zelf, enz....
Bloemen krijg je volgens mij ook sowiso. Wij vertrekken ook daags na onze trouw maar zal moeten vragen aan de mama om de bloemen te onderhouden...
Als uw fiancee daar echt issues mee heeft, zaltie zelf een oplossing moeten zoeken volgens mij want dat is écht niet easy...
|
|
An
23-7-2011
|
7-1-2011 10:19:14
Je kan er ook iets opschrijven zoals.. mocht u ons toch iets willen schenken, dan weet u wel waar wij aan denken! (dan moet je geen rekeningnummer, envelop, lijst, e.d. erop zetten)
|
|
Evelien
4-6-2011
|
7-1-2011 10:20:17
Bloemen geven ons veel plezier, maar vanwege onze huwelijksreis zijn we even niet hier. Mocht u/je ons iets willen schenken, gelieve dan niet aan bloemen te denken.
Omdat we op (datum) op reis/ naar (bestemming) gaan, hebben bloemen bij ons geen lang bestaan. Een bijdrage voor onze huwelijksreis, stellen we wel erg op prijs.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
7-1-2011 14:31:31
Ik begrijp het niet goed, hoor... Je wil geen bloemen en planten, maar ook geen envelopjes en ook al geen geschenken à la potten en pannen... Dan moeten de mensen dus met lege handen komen?! Wie doet dat nu???
Ik zou toch nog eens goed overwegen om toch een rekeningnummer te noteren, hoor... Wij hebben duizenden euro op onze rekeningnummer gestort gekregen, ik mag er niet aan denken dit allemaal cash ontvangen te hebben (wij hadden nu al enkele duizenden euro cash in envelopjes gekregen)! Al dat geld in huis! En dat een heel weekend! Aangezien jullie op zondag al op reis vertrekken, wat gaan jullie dan doen met al dat geld in huis??? Een hele reis lang laten liggen? Brrr!
|
|
jeff
27-8-2011
|
7-1-2011 21:31:50
Wij zetten op onze invitaties.....
Wil je ons met iets verrassen...laat het dan op onze rekening passen.
|
|
Leontine
3-6-2011
|
10-1-2011 8:41:28
Het is niet zo dat we geen geld willen, maar dat hij het envelopje of rekeningnummer niet op de uitnodiging wil zetten, omdat hij dat "vragend/bedelend" vindt staan. Ik hoop er juist wel op, want zo kunnen we toch flink wat kosten van de bruiloft dekken. De meeste cadeaus zullen we op de zaterdag krijgen, aangezien de bruiloft zelf zeer klein wordt gehouden. En wij kunnen op zondag bij de bank storten via een automaat, dus we hoeven het niet in huis te laten liggen. Ik denk dat ik maar voor zo'n versje ga en dan hopen dat de mensen vanzelf op een envelopje uitkomen (ik voorzie in elk geval wel een enveloppendoos).
|
|
ilse
7-8-2010
|
10-1-2011 9:08:07
Hey Leontine,
Wij hadden niks op de uitnodiging staan ivm cadeau's, ook geen envelopke of rekeningnummer. Wij wilden niemand in een bepaalde richting duwen en ook niet de indruk geven dat we enkel met geld tevreden zouden zijn. Wij woonden ook al een tijd samen en de uitzet was al wel geregeld
Moet zeggen dat ik amper bloemen gekregen heb (stuk of 3 potjes denk ik). Daarnaast had zo goed als iedereen een envelop bij dus sowieso geven de meeste mensen geld bij een trouw. Voor de rest had ik nog 2 bongobonnen, 1 reischeque en een keukenapparaat (van goede vrienden van ons die wisten dat we zoiets wel konden gebruiken).
Groetjes,
ilse
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|