Terug naar overzicht
Ik denk dat je dit zelf kiest. Bij ons staan enkel wij op de uitnodigingen en geen ouders en dus ook geen grootouders. groetjes
Hey, wij hebben onze ouders erop vermeld. Niet in de zin van "kondigen het huwelijk aan", maar gewoon onderaan voorzien om hen te vermelden. Grootouders hebben we er niet meer bij gezet. Groetjes, Hanne
Wij vermeldden ook geen ouders, dus laat staan grootouders... Wij trouwden ook niet 'van thuis uit', maar woonden al 4 jaar samen...
Wij hebben enkel onze ouders het huwelijk laten aankondigen daar ze dat zelf super vonden (kleine verassing) en we nog beiden vrij jong zijn ;) Grootouders stonden er niet op!
Wij kondigen ook zelf ons huwelijk aan... onze ouders vonden het overbodig om ook op het kaartje te staan. Ze vonden het onze dag van start tot eind!
Heb ik nog niet eens over nagedacht...ik zou het denk ik zonder doen...
Mijn ouders komen er ook op (enkel hun naam) ook al wonen we al 4 jaar samen maar ze hebben wel ons trouwfeest volledig gesponserd dusja Grootouders erop zetten vind ik wat ouderwets. Mijn ma zei vandaag dat ik anders in plaats van het woord 'ouders', het woord 'sponsers' moet gebruiken Leuk idee of niet?
Sponsors zou ik zeker niet gebruiken, hoor! Precies of je moet het van liefdadigheid hebben... Je ouders zijn toch wel méér dan alleen maar je sponsors, hoop ik! Kan grappig zijn voor jou, maar onthou wel dat iedereen dit leest!