TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
lies
2-7-2011
|
7-1-2011 14:34:36
Hoi Johan,
hadden jullie een contract opgemaakt?
Ik zou gewoon langsgaan bij die traiteur en duidelijke afspraken maken....
|
|
Claudia
26-5-2012
|
7-1-2011 15:44:05
Hoi, Ik weet niet van waar jullie juist zijn. Maar moesten jullie van traiteur willen veranderen kijk eens op http://2cooks4you.be . Dit is een traiteur van bilzen. Maar ze hebben ook al feesten in brussel gedaan enz. Hun pastabuffet komt ook ongeveer in die prijscategorie uit en het is erg lekker. groetjes Claudia
|
|
Annelies
7-8-2010
|
7-1-2011 15:45:53
Hallo,
Ik zou het zekere voor het onzekere nemen...
Wij hadden traiteur Luc Haenen van Diepenbeek. Hij is ook niet zo duur in prijs. Je kan hem altijd eens contacteren voor een prijs.
Groetjes
Annelies
|
|
Claudia
26-5-2012
|
7-1-2011 15:48:17
kleine correctie. Voor hun basis pastabuffet is het 11,50euro pp. Maar dat is dan zonder bediening enz. Wel met warmhoudschalen... En je kan kiezen uit een hele lijst pastasoorten en sauzen als je het wil aanvullen of iets wil vervangen.
|
|
johan
16-7-2011
|
7-1-2011 16:42:46
alvast bedankt voor jullie reacties! er was nog geen schriftelijk contract opgemaakt. maar de man in kwestie was wel al thuis langs geweest en zag het toen perfect zitten. hij vertelde toen om na de nieuwjaar een afspraak te maken, maar ik krijg hem nooit bereikt, en als ik iets inspreek, contacteert hij me niet terug (tot nog toe). ik vind het toch vreemd... maar met jullie ideeën kunnen we vast al wel weer wat verder. merci alvast!
|
|
Suzanne
5-8-2011
|
7-1-2011 18:26:42
Traiteur 'the finest food service' heeft ook goede prijzen.
3 past's naar keuze: 14 euro per persoon.
2 pasta's naar keuze zonder vis: 10 euro pp
2 pasta's naar keuze met vis: 12,5 euro pp
Gegevens mag je altijd vragen via pb.
|
|
Sabrina
5-8-2011
|
7-1-2011 20:34:28
Hoi
Delecatessen Laureyn te landen(sint-truiden).
groetjes
|
|
ronny
|
8-1-2011 9:20:58
Beste,
Ik ben een kok aan huis/cateringservice onder de naam 'Buonissimo'
Ik een gediplomeerde kok Italiaanse/mediteraanse keuken met vele jaren ervaring.
U kan bij mij terecht voor pasta/buffetten, koude/warme buffetten,dessertbuffetten,
volledige menu's,wijnarregement, enz.....U kan bij mij op voorhand het menu/buffet voorproeven in ons restaurant 'Con Passione' te Maaseik!
Tevens kan u bij ons terecht voor vehuur van horecamateriaal/tafels,Stoelen,mooie
aankleding van tafels,enz....
Voor meer info met foto's: www.buonissimo-kokaanhuis.be of 0032(0)474676443
Met vriendelijke groeten
Ronny
|
|
Nele
|
13-1-2011 22:12:25
Ik ken zelf een traiteur, denk dat hij wel tot Diepenbeek wil komen. Zijn pastabuffet is ongeveer 15euro. Je kan eventueel ook voor een pasta/paella buffet kiezen rond dezelfde prijs. Voor meer info mag je me altijd een PM sturen. Een website is er voorlopig nog niet, die is in aanmaak en wordt dacht ik deze maand gelanceerd.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|