Terug naar overzicht
Hey,misschien kan je hen zo'n doosje geven van Weekenddesk, dan kan je het helemaal personaliseren naar hun interesses (beauty, relax, gastronomisch...). Je kan die bestellen via het internet, maar ze zijn ook te koop bij AS Adventure dacht ik. En dan zijn er nog de typische cadeautjes... een foto van jullie huwelijksreportage (kan ook op doek, lijkt me wel mooi), gegraveerde champagneglazen...Ik zou mijn ouders graag een appelboompje of een eik geven. Super symbolisch en blijft levenslang meegroeien met je huwelijk.Groetjes,Lieve
Maar zo'n foto op doek....dat krijg je nooit voor het avondfeest in orde natuurlijk...Vind het wel een leuk idee.Groeten Mireille01-09-2006
Hey,Wij hebben hier ook al veel over zitten nadenken. Wij hebben geprobeerd om een sprookje te schrijven gebaseerd op ons leven en gaan dit laten bundelen + waarschijnlijk een cadeaucheque van hun lievelingsrestaurant.groetjes kelly
Wij geven een boek, het vertelt zo gezegd ons levensverhaal, we hebben het besteld via geluk.com, maar we vonden het een beetje tegenvallen... dus ik heb geen echte tip voor jou, maar wel de raad: bestel dit boek in elk geval niet! (zo'n bon van weekenddesk hebben wij voor een vriend van ons gekocht om hem te bedanken voor de hulp, dat vind ik wel echt een leuk cadeau!)groetjes,Els (nog 14 dagen)
Els, wat was er precies tegengevallen aan dat boek?Groetjes,Lieve
Hallo,Wij geven op ons avondfeest ne grote fotokader van tijdens onze fotoreportage die dag!Groetjes
Wij geven in de kerk een kopie van onze huwelijkskaars en dan s avonds op het feest geven we ze een etentje.Davine31/03/2006
Dag Evywij hebben een reischeque gegeven.groetjesVanessa09/09/05
Gewoon, ik denk dat het verhaal voor sommige mensen echt niet zou kloppen, ze gaan ervan uit dat je elkaar echt niet van kleinsafaan kent en zo, en dan staat er soms echt onzin in, zo van 'amai, wat voor een vrijgezellenfeest was dat, vertel er eens iets over (en dan staan er stippellijntjes), ik vond het gewoon niet spectaculair!Els
Ik denk dat wij ook een kader met een foto van de dag zelf gaan geven