Terug naar overzicht
Wij trouwen een weekje vroeger dan jullie. Dit hebben wij al gedaan: - trouwzaal - pastoor, kerk, gemeentehuis - dj - fotograaf - videoman - uitnodigingen liggen bijna vast - trouwkleed is binnen in winkel - bruidegom heeft zijn kleren gekozen + schoenen - gastenlijst - vervoer suite - afspraak visagiste en kapster - huwelijksboekje zit in elkaar - getuigen aangesproken Nog te doen: - huwelijkskaars - trouwringen - huwelijksboekje nog drukken - reisje boeken - bloemist ( is mijn nicht dus moet niet zoveel op voorhand ) - suitekleren - kledij bruidskindjes - menu nog vastleggen Moeten dus ook nog het één en ander regelen hoor, geen paniek :) Veel succes nog!
Mah, je moet denken...al wat er geregeld is, is mooi meegenomen. AL de rest zal ook wel 'verlopen' die dag. Ik denk dat je nooit alles onder controle kunt houden en dat die dag uiteindelijk toch helemaal anders uitdraait dan je had gepland. Dingen die vergeten zijn, vang je wel op. vb. Oeps, afspraak visagiste vergeten?...ok ik tut mezelf wel even op! Of euh: damn wie deelt de misboekjes nu uit, dat hadden we niet voorzien en ook niet afgesproken....ok, mams of paps regelt dat wel snel! Shit, hebben geen lied gekozen om de bruidstaart aan te kondigen...no panic, dj vangt dit wel snel op. Relax, komt wel snor! SOfie.
Hey, Bij mij ook nog 125 dagen op de teller. Het volgende is al in orde: -zaal -kleed,schoenen,lingerie -kostuum voor men toekomstige -fotograaf -videoman -uitnodigingen -bedankingen -menu -haar, make up -vervoer -dj Dus het meeste ligt al vast,vandaag misschien eens gaan kijken voor men dochter om kleren en schoenen alhoewe schoenen voor haar nu kopen is geen goed idee want haar voeten groeien plots snel mss daar effen mee wachten; maar alles komt wel goed had veel stress maar eigenlijk is da nie nodig njé. -