TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Greet
15-7-2011
|
7-1-2011 19:06:32
Hey Lindsay, het zal nog even duren voor je terug zal moeten voor een eerste pas: dan hebben ze het kleed besteld volgens jouw maten en zullen ze het een eerste keer aanpassen helemaal op maat. Dus dan heb je nog tijd wat aan je figuur te werken. Bij mij is het ook zo. Jurk is gekozen en besteld en in mei mag ik gaan passen, dus nog even tijd :) En je kan als je dat wil het er zeker bij vertellen, dan zijn ze op de hoogte en kunnen ze indien nodig er rekening mee houden. Veel succes! Groetjes Greet
|
|
vanessa
2-7-2011
|
7-1-2011 19:12:57
Ik trouw op 2 juli en ik ben deze week ook beginnen diëten.
In juni moet ik terug om mijn trouwkleed te passen, en ze hebben me gezegd dat het dan echt op maat wordt gemaakt. Ik heb dus nog 5 maand tijd om er wat af te krijgen.
Ik hoop dat het lukt
|
|
cindy
17-9-2011
|
7-1-2011 19:32:33
ik trouw in september en ben het kleed van mijn dromen al tegen gekomen. heb hem gekocht en verteld dat ik ook nog wat kilo's kwijt wil....
Ze hebben toen gekeken wat er maximaal kan ingenomen worden en dus verteld hoeveel cm ik maximaal mag kwijtspelen...
Gewoon even overleggen dus met de winkel...
Succes!
|
|
Gitte
28-10-2011
|
8-1-2011 11:40:00
Ik ben ook volop bezig om er wat kilo'tjes af te krijgen en heb dit ook gezegd in de winkel,de verkoopster zei dan gewoon hoeveel er max. nog af mag om de vorm van het kleed mooi te houden.Als je er nog 10 wil afvallen dan zullen ze waarschijnlijk een maatje kleiner bestellen.Ik denk dat het ook van het model van jurk afhangt,ik heb iets strak gekozen. Een paar weken voor de trouw moet je pas gaan passen om het op jouw maat te laten maken,dus na de pas zou je op gewicht moeten blijven. Komt allemaal wel in orde,de meeste bruidjes willen er wel een aantal kilo'tjes af dus ze zijn dat gewoon in de winkels.
|
|
Erika
23-7-2011
|
9-1-2011 12:56:37
Ik ben ook volop bezig met afvallen, en wil er graag nog 10 kg afkrijgen. In de bruidswinkel wilden ze echter geen maat kleiner bestellen, omdat ze zeiden dat een maat kleiner ongeveer 4 cm scheelt op de rug, en dat je eigenlijk ter hoogte van de rug waarschijnlijk moeilijk zoveel cm kwijt raakt. Maar nu zit ik dus in constante stress, omdat ik bang ben dat het kleed veel te groot zal zijn bij de pas en dat je hier na het verstellen iets van zal blijven zien. Pfff, echt geen fijn gevoel...
|
|
Ellen
2-4-2011
|
9-1-2011 19:03:50
ik trouw 2 april, ik wil ook vermageren, in principe moet er 25kg af, maar max 10 is goed voor mij, er is ondertss 1,5 kg af
ik ben men kleed besteld in sept 2010, daar zeiden ze tegen mij vermageren mag , verdikken niet !!!
in feb mag ik bellen om afspraak te maken , om kleed te passen en op maat te maken
|
|
Leontine
3-6-2011
|
10-1-2011 9:15:21
In mijn contract staat dat als ik meer dan 2 maten verander (meer of minder) dat ik dat moet doorgeven. Als ik dit niet doorgegeven heb, moet ik extra bijbetalen voor het aanpassen. Geef ik het wel door, dan plannen ze extra tijd in om te vermaken. Maar bij mij wordt de jurk dan ook op maat gemaakt.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|