Nu Online
Momenteel zijn er 331 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreislijst???

7-1-2011 18:21:40
Hoi,

Wij hadden gedacht om ipv van een typische lijst te leggen, een lijst aan te maken met onderdelen van de huwelijksreis en dat vrienden en familie ons dat konden schenken. (bijvoorbeeld; daguitstap, diner, een tussenvlucht,...)We zouden dit doen om niet zomaar ons rekeningnummer op het kaartje te moeten zetten. En zo krijgen ze ook meer het gevoel 'iets' te hebben gegeven.

Nu het idee bevalt me helemaal maar hoe pakken we dit praktich gezien nu aan...

Iemand een idee? Zijn er reisbureau's die dit aanbieden?

alvast nen dikke merci voor de hulp.

lies
16-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1651

Katrin
18-6-2011
 Meld misbruik7-1-2011 18:56:21

Wij hadden daar ook al aan gedacht, maar zonder de kennis wordt dat wel erg moeilijk om op te maken.

Thomas Cook biedt dat ook aan, zij het in een iets andere formule:
http://www.thomascooktravelshop.be/lijst_login.asp?type_id=1&lang=nl

Misschien zijn er wel andere touroperators die echt een website aanbieden?

Veel succ

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-1-2011 19:17:47

Bij mijn vriendin stond dit op haar site: http://www.katleenenfrederik.be/product

Wendy
28-5-2011
 Meld misbruik7-1-2011 21:10:51

Hey,

Wij doen ook een huwelijksreislijst.
Een rekeningnummer op de uitnodiging zetten vond mijn vriend maar niets.
En al dat geld in enveloppekes zag ik ook niet zitten.

Wij leggen onze huwelijksreislijst bij een reisbureau (Incentive reizen) in Aartselaar.
Hoe hebben we dit aangepakt:
we zijn gewoon naar verschillende reisbureau's geweest om uit te zoeken naar waar we juist wilden gaan en toen hebben we inneens gevraagd of ze huwelijksreislijsten deden.
Het reisbureau regelt alles. Als de lijst opgesteld is, sturen ze de lijst ter goedkeuring op naar ons. Wij vermelden op de uitnodigingen: cadeautip: en de gegevens van het reisbureau.

De uitnodigingen zijn nog niet verstuurd, maar als we dit tegen vrienden zeggen, krijgen we alleen maar positieve reacties!

lies
16-4-2011
 Meld misbruik8-1-2011 8:36:48

Bedankt, voor de tips.
wij zouden eerder kiezen voor iets in de zin van wat Veronique zei.
We hebben via een reisbureau een gepaste reis gevonden, mensen daar hebben ons geod geholpen, maar ze bieden zo een lijst niet aan. We zouden dus wel graag daar boeken.

Zelf een website maken dan maar... da zou nog wel lukken. Alleen heb ik op deze moment nog geen idee hoe we da praktisch moeten doen met zo een shop...

Nbeetje uitzoeken, maar alle tips zijn nog alijd welkom!!

Laura
18-12-2010
 Meld misbruik8-1-2011 11:43:34

Wij zijn op 18 december 2010 getrouwd en wij hadden zo'n huwelijksreislijst laten opmaken bij Triton Teavel Mechelen (maar die hebben nog andere kantoren hoor) en wat een geweldige service!! veel complimenten gekregen van onze genodigden en onze eigenlijk zeer dure reis is tot op 400 EUR volledig betaald door onze gasten :-) Mensen kunnen er een persoonlijk tekstje bij zetten wat wij erg leuk vonden. Wij hadden bij onze uitnodiging dan een apart kaartje steken met het wachtwoord en gebruikersnaam voor de gasten om in te loggen. Je kan bij wijze van spreken ook voor elk onderdeeltje 20 of 10 EUR storten, mijn zus heeft zo bv voor elk onderdeel 15 EUR gestort :) erg leuk!

Wij zouden het zo opnieuw doen deze formule! En 25/03 vertrekken wij dus richting Florida en jamaica! :-)

Veel succes nog! xxx

Laura
18-12-2010
 Meld misbruik8-1-2011 11:44:18

Het is dus Triton Travel in Mechelen :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums