Nu Online
Momenteel zijn er 555 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen eindelijk besteld - D'euxx!

7-1-2011 20:10:00
Vandaag hebben we eindelijk onze trouwringen besteld! Enkele weken geleden was ons oog gevallen op een prachtig ontwerp van Yves Vanschoenwinkel. Prachtig paar, duur, maar het zeker waard! Maar omdat dit de eerste winkel was waar we gingen zien, wilden we nog niet meteen een beslissing nemen.
Via via kwamen we terecht in een juwelier 'De Wilde' aan de Grote Markt te Lier. Hier werden we VERLIEFD op een set ringen van d'euxx. Ook het feit dat we er "oud goud" in mochten verwerken, sprak ons erg aan.
We hebben ze vandaag besteld en laten ze maken van familiegeschiedenis: Mijn aanstaande zal zijn ring gemaakt zien met de oude trouwringen van zijn ouders en een familie-erfstuk, mijn ring wordt gevormd met een ring die al enkele generaties van moeder op dochter wordt doorgegeven en de kinderhoroscoop (hangertje) van mijn papa. Erg emotioneel dus ook.
Als ik er alleen al aan denk, word ik er melig van...

Ik raad dit iedereen zeker aan! + De ringen zijn op zich al gewoon FANTASTISCH ;)

Groetjes
Sarah

Sarah
16-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1045

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik9-1-2011 10:08:48

Hey,

Kei leuk te horen dat er nog iemand de ringen van Deuxx ziet zitten. Wij zijn tijdens ons verlof ook eens gaan horen naar deze ringen hier in de buurt, nu gaan we nog wel op de nieuwe collectie wachten, die in februari uitkomt, voor we een beslissing gaan nemen...

Ben alvast jaloers ;o)

Geniet nog van de tijd als ongehuwde!
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...