Terug naar overzicht
Hallo Ankie, ik heb een pronovias jurk en heb deze aangeschaft bij JPC te Antwerpen. Zij zijn premium dealer voor dit merk, misschien contact opnemen met hen? Inderdaad zijn er verschillende prijzen, maar je moet alles wel in kaart brengen. Retouches al dan niet inbegrepen ,sleep met een veiligheidsspel of met lusjes ... Anderzijds zie ik dat je in 2012 in het bootje stapt; dus jij kan perfect de volgende collectie afwachten die ik oktober uitkomt. Veel succes met het zoeken naar de jurk!
Hey Ankie, Misschien moet je eens bij Youniek bruidsmode in Turnhout langs gaan. Zij hebben een eigen collectie maar maken ook kleding op maat. Succes met je zoektocht Nathalie
Ook wij krijgen elke dag weer nieuwe bruidsjurken aangeleverd.We hebben een enorme collectie aan Pronovias jurken maar helaas ook net niet degene die u zoekt. We kunnen gratis en vrijblijvend een zoekopdracht voor u plaatsen? met vriendelijke groetver-KOOP je trouwjurk
Boetiek Lief in Loksbergen heeft ook een zeer grote keuze van diverse bruidsjurken. Ook zij verkopen Pronovias en vele andere merken.Zeer vriendelijk en behulpzaam.Zeker een aanrader.