Nu Online
Momenteel zijn er 297 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje ..

8-1-2011 12:19:21
Hey jullie allen!

Kben nog maar eens bezig aan het misboekje, want ik wil echt eind deze maand die boekjes helemaal afhebben (gedrukt en al..) !
Met 90 dagen ineens op de teller schiet ik dus weer in gang!
Het is bijna klaar, nog alleen de liedjes maar we zijn er ongeveer uit dus tis een kwestie van Lay out en afstoffen en that's it!
Nu heb ik wel een probleempje!(dat dacht je waarschijnlijk al he!)
Als ik nu mijn boekje afprint dan staat alle tekst onder mekaar, gewoon op A4 en ik heb geen idee hoe ik dat in een boekjesformaat kan krijgen (A5)
Heeft iemand een idee hoe ik dat kan aanpakken? Iemand zei me het via een speciaal programma (geen idee meer hoe het heet) te doen, maar je kunt het blijkbaar niet gratis downloaden en om dat nu te kopen...
kun je bv ook met je stick naar de drukker gaan en zeggen, zo wil ik het doe maar...?
pfff kga blij zijn als dat boekje klaar is!

groetjes en bedankt alvast voor de hulp!

Sofie
9-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 461

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik8-1-2011 13:00:08

Bij mij is dat gewoon in uw documentje drukken op afdrukken, dan naast de printer drukken op eigenschappen, dan bij extra functies klikken op 2 op 1 en dan bij het tabblad pagina-instelling klikken op pagina-indeling boekje. En dan op ok drukken. Dit is wel zo bij onze printer dus het kan zijn dat het bij u iets anders is hé!

Sofie
2-7-2011
 Meld misbruik8-1-2011 19:48:12

Als ge de boekjes laat drukken bij een drukker, moet ge het in gewoon A4 formaat afleveren. Zij hebben een programma om dat om te zetten in recto verso A5! Dus niets van aantrekken, de drukker regelt dat wel... . Zo is alleszins aan ons uitgelegd geweest.
Sofie

Sofie
9-4-2011
 Meld misbruik9-1-2011 0:55:47

Aha!
Ik ga voor alle zekerheid deze week es langs bij de drukker zodat ik het zeker ben!
Mercie voor de tips!

groetjes,

Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...