Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De Bruidegom en Bruidskindjes buit is binnen!!!

8-1-2011 16:05:24
Woeeeehoooeeeee
Maandag eerste bezoekje gehad in een paar winkels voor mijn man zijn kostuum, hij daar binnen met klamme handen en een bloeddruk van 10 over19 denk ik :-D maaaaaaaar (ik wist dit eigenlijk wel al) hij staat echt schitterend met een pak aan, just een driedelig pak daar was hij nie voor te vinden. Nu de mevrouw in de winkel drong haar 'eigen goesting' wat teveel op naar mijn zin en we hadden gevraagd om alles opzij te hangen aangezien mijn man het wel nog zag zitten en het ook es met zijn zus wou gaan bekijken. We waren nog geen stap buiten en ik kreeg al onmiddellijk zijn menig, schoon Jeansmaatpak en inderdaad je leest het goed Cosmo maakt ook huwlijkspakken in jeans :-) maar ...zei hij als ik die schoon vest uitdoe ben ik enen met een hemd en een jeansbroek aan en op mijn eigen trouw is da mss toch nie wa ik wil. Dus ja terug beginnen van op 0 en aangezien die 'Madam' in de winkel het zo schoon vond en het niemer nodig vond om iets anders te laten passen (en mijn man zijn mond nie dierf opendoen) stond ik daar en nu... snel een andere winkel binnen, verwachtingen weer op 0 gezet en zelf beginnen verzamelen. zwart maatpak met satijnen streepje erin van Boss een speciaal hemd das, sjaal noem maar op, de mevrouw in de winkel daar gaf me zelfs een compliment (die uren opzoekwerk vooraf hebben blijkbaar iets opgeleverd!) en je raadt het nooit! hij zag er anders en opnieuw schitterend uit, maar wat belangrijker was hij voelde er zich ook goed in. nu het waren net solden en ik wou toch nog even wachten tot nieuwe collectie dus onze mening toch nog even in beraad gehouden.
Gisteren heel onverwacht nog even tijd gehad om naar Aalst te gaan op Maatpakken jacht jaja nu komt het we vonden wat we zochten hij deed met een lang gezicht het pak aan dat ik hem koos bij Style Tailors de mevrouw nam er snel wat bijpassende hemden bij en ik vroeg ook nog een bijpassende das bij om zo wat los te dragen ... hij begon al te blazen ik denk zelfs dat hij voor het eerst zenuwen had nu :D Hij komt uit het pashok 'Stralend' ik was gewoon overdonderd! De mevrouw van de winkel zei tspijt mij dak het moe zeggen maar... kdenk nie da ge iets beter gepasd ga vinden dit is voor mij af! Ik kon mijn geluk nie op ik was al net even blij dan bij de keuze van mijn eigen bruidsjurk! Mijn ventje zag er uit om op te vreten in zijn Versace maatpak! En om het nog compleet te maken maar sssshhhhht tegen niemand verklappen het waren nog solden dus op alles 30% korting! zelfs op de riem , de das en het hemd! wat een meevaller! Ik ben zo blij dat ik mee ben geweest echt waar gewoon omdat ik weet dat hij of zijn zus nooit dit pak zouden gekozen hebben niet dat ik twijfel aan de smaak ofzo maar het was zeker niet zijn eerste keuze hij wou gewoon gaan voor zwart Ik kijk er zo naar uit om hem er opnieuw in te zien!!! nog 160 dagen :D
baaaaaaaaaaaaaaaaaaai

fatimma
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 965

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik8-1-2011 17:42:36

Haha zo'n enthousiaste post!
Ik ben blij voor jou!!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik8-1-2011 17:53:07

een man in maatpak tja dat heeft inderdaad iets, geniet er van....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info