Terug naar overzicht
Oh wat kan jij levendig schrijven seg! :). Wat wij als bedanking gaan geven, schrijf ik je wel in een privébericht :). Mss ben je er wel iets mee!
Wacht tot als je getrouwd bent: de eerstvolgende nieuwjaar: En wanneer komen de kinderen? Precies alsof trouwen meteen betekent dat je als vrouw alleen nog voorbestemd bent om kinderen te baren.... *zucht*
@Stefanie: 1000x mercikes! Super seg, amai! @Veronique: Hier zijn er al kindjes maar er is NU al de vraag gekomen -> En? Een derde na jullie huwelijk? Geniet nog van jullie zondag x.
Haha, idd ook hier heb ik de vraag al gehad: "je weet toch, trouwen wilt meestal zeggen: nog eentje derbij he!" @Stefanie: wil je mij je originele kadootje mss ook verklappen? Ook hier zijn de ideetjes ver zoek... Gr Kelly
Niet zo veel ideetjes maar toch enkele: - fotoboek (ofwel van trouw) of van foto's van jou en je getuige door de jaren heen - CD maken met liedjes die voor jou en je getuige betekenis hadden (of waar de tekst iets zegt over jullie) Die 2 dingen heb ik gedaan toen voor mijn beste vriendin, toen ik getuige was van haar... Ook een fotoboek van de vrijgezellen zat erbij :)! @ Stefanie: ik ben nu ook wel benieuwd naar jou ideetjes. Groetekes Sharon