Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De kerstvrouw!

8-1-2011 23:00:46
Wat een fijne tijd, die feestdagen!
Gezellig samen zijn met familie en vrienden. Lekker lang tafelen, herinneringen ophalen (Wanneer mijn mama dan haar zin begint met 'Weet je nog toen...' krijg ik het schaamrood al op de wangen want meestal is het één of ander genant verhaal waarbij ik ofwel mijn haar eens oranje had geverfd ofwel de regenpijp van het huis had afgereden...)
En vooral: lachen met de nonkels die hun beste moppen voor het einde van het jaar gespaard hebben. (Lees de ironie tussen de regels door!)
Ik moet er niet belachelijk over doen: de cadeau's vind ik ook fijn! Zowel om te krijgen als om te geven. Vaak probeer ik zo origineel mogelijk te zijn. Het ene jaar lukt dit al wat beter dan het andere en het is ook makkelijker om voor de ene persoon iets te vinden dan de andere. (En de andere dat is in ons geval, elk jaar, mijn toekomstige!) Ligt er iets voor hem onder de boom, dan zit hij eraan te friemelen, te frutselen, te schudden... (en dan maak ik altijd de vergelijking met mijn 12 jarig neefje die dat sinds zijn 4 jaar niet meer doet).
Bon, cadeau'tjes dus! Die zijn ondertussen uitgepakt, welbevonden en ondertussen opgegeten/opgedronken/aangetrokken/gelezen/opdekastgezet/indedvdspelergestoken/aandemuurgehanden/...
Oef, mijn creativiteit kan weer 'n jaartje rusten. Dat dacht ik althans want mijn stappenplan vertelde me gisteren dat ik een origineel bedankje moet verzinnen voor de getuigen. Origineel! Dus geen gegraveerde pennen, bongodinges, foto-albumpjes... Nee, origineel!
Zingen is niet één van mijn talenten (hoewel mijn dochter het geweldig vind als ik 'handjes draaien' zing) dus een zelfgemaakte cd behoort al niet tot de mogelijkheden.
Tekenen... hmmm, laat ons zeggen dat ik het stadium van 'kopvoeters' al voorbij ben maar een leuke karikatuur tekenen is niet aan mij besteed.
Maar ik geef mezelf nog tijd, nog een weekje of twee! En daarna? Daarna ga ik eindelijk met mijn vriend aan de tafel zitten en beslissen we welke fotograaf we gaan nemen. (Nu, er is nog hoop... de politieke onderhandelingen duren al langer dan onze fotograafperikelen en inzake dit 'dossier' heb ik mezelf aangesteld als formateur!)

Groetjes,
An

An
9-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 597

stefanie
30-6-2012
 Meld misbruik9-1-2011 11:36:06

Oh wat kan jij levendig schrijven seg! :).
Wat wij als bedanking gaan geven, schrijf ik je wel in een privébericht :). Mss ben je er wel iets mee!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-1-2011 11:43:12

Wacht tot als je getrouwd bent: de eerstvolgende nieuwjaar: En wanneer komen de kinderen? Precies alsof trouwen meteen betekent dat je als vrouw alleen nog voorbestemd bent om kinderen te baren.... *zucht*

An
9-9-2011
 Meld misbruik9-1-2011 14:25:24

@Stefanie: 1000x mercikes! Super seg, amai!
@Veronique: Hier zijn er al kindjes maar er is NU al de vraag gekomen -> En? Een derde na jullie huwelijk?

Geniet nog van jullie zondag x.

Kelly
11-6-2011
 Meld misbruik9-1-2011 22:22:04

Haha, idd ook hier heb ik de vraag al gehad: "je weet toch, trouwen wilt meestal zeggen: nog eentje derbij he!"
@Stefanie: wil je mij je originele kadootje mss ook verklappen? Ook hier zijn de ideetjes ver zoek...

Gr Kelly

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik10-1-2011 13:49:11

Niet zo veel ideetjes maar toch enkele:
- fotoboek (ofwel van trouw) of van foto's van jou en je getuige door de jaren heen
- CD maken met liedjes die voor jou en je getuige betekenis hadden (of waar de tekst iets zegt over jullie)

Die 2 dingen heb ik gedaan toen voor mijn beste vriendin, toen ik getuige was van haar... Ook een fotoboek van de vrijgezellen zat erbij :)!

@ Stefanie: ik ben nu ook wel benieuwd naar jou ideetjes.

Groetekes
Sharon

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...