Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vraagjes bij de dagplanning

9-1-2011 14:40:57
Hallo allemaal,
Ik ben daarjuist bezig geweest met te proberen onze trouwdag een beetje te plannen. Kunnen jullie ze eens bekijken en tips geven aub? De uren kloppen niet exact hé, maar het was maar vooral om een idee te krijgen. Ik zit vooral in de knoop met het avondfeest, namelijk tijdstip en volgorde van speech, bruidstaart en openingsdans. We geven enkel receptie met in de loop van de avond bruidstaart. Alvast bedankt!

De planning:
Rond 8.30u.(?): Hani komt voor haar en make-up. Ook fotograaf zal dan arriveren.
Rond (?): Mijn familie komt aan op het appartement
Rond 11.15u.: Oldtimer bus van Lauwers arriveert bij shoonfamilie en vervoert schoonfamilie en bruidegom naar het appartement
Rond 11.45u.: Bijeenkomst bij het appartement voor een hapje en een drankje
Rond 12.45u.: Vertrek naar gemeentehuis
13.00u.: Wettelijk huwelijk
14.00u.: Kerkelijk huwelijk
Rond 15.15u.: Met de bus even naar het appartement voor korte wc-stop
Rond 15.30u.: Vertrek naar fotoshoot in Lier - foto's nemen aan het stadspark en Zimmertoren met de hele familie - wij zetten de familie af bij taverne voor een drankje - foto's van ons twee bij het Begijnenhof - we halen de familie terug op - terug naar de feestzaal
Rond 18.00u.: Aankomst aan de feestzaal met daarna etentje met de suite
Rond 20.00u.: Begin avondfeest met receptie (gedurende 2 uur)
Rond 22u.: Speech door ons
Rond 22.30u.: Bruidstaart
Rond 23.00u: Openingsdans met aansluitend dansfeest

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 844

suzy
6-8-2011
 Meld misbruik9-1-2011 16:14:22

hey claudia

ons dagschema loopt ongeveer zoals het jouwe. tot aan het avondfeest ongeveer hetzelfde. daarna openen wij met een speech het dessetbuffet met bruidstaarten dan de openingsdans, ik wil mijn openingsdans rond 22u of ik het ga halen...

lies
2-7-2011
 Meld misbruik9-1-2011 16:15:16

Hoi Claudia,

ziet er best goed uit hoor!
Alles mooi gepland en openingsdans op een schoon uur, dus kan niet beter!

Veel succes verder met de planningen

xxx

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik9-1-2011 16:52:52

bij ons is het nog niet zo tot in detail geregeld maar wij hebben tot nu toe het volgende;

10u wettelijk huwelijk

10u30 foto's met suite

12u lunch met suite

14u kerkelijk huwelijk

16u30 receptie

19u30 begin avondfeest

20u15 eten avondfeest

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik9-1-2011 19:34:24

Hier loopt het zo:

'smorgens: uitslapen :)
'smiddag (11u30-12u) haar en make up (ondertussen is fotograaf ook toegekomen)
14u mijn ventje komt mij aan het ouderlijke huis halen met de gehuurde auto
14u30 aankomst stadhuis
14u45 wettelijk huwelijk
15u einde wettelijk huwelijk - maken foto's - lossen ballons
15u30 op weg naar feestzaal
15u30 tot 17u: plaspauze, make up pauze, fotopauze, boottochtje (door feestzaal gegeven)
17u30 begin receptie
19u30 beginnen eten (bbq & dessertenbuffet)
-+ 22u45 openingsdans
en feesten tot in de vroege uurtjes :)

Astrid
9-7-2011
 Meld misbruik9-1-2011 20:58:41

Hey Claudia

Voor mij ziet je planning er al heel goed uit! Wij zijn er ook eens aan aan't werken en 't is niet makkelijk. Het is toch wel wat puzzelwerk he!
Wij zijn ook van regio Lier en vragen ons af wat je bedoelt met het stadspark? Waar is dat precies?

Alvast bedankt en nog veel succes
Astrid x

Sofie
2-7-2011
 Meld misbruik9-1-2011 21:09:14

Bij ons:
7u30: kapper (samen met zus en moeder)
8u30: visagie in dezelfde zaak als kapsel (met zus en moeder)
9u30: aantrekken van het kleed met de accesoires
9u30: Bruidegom wordt met broer en partner + ouders opgehaald met een wagenstoet. Bruidegom zal onderweg het trouwboeket ophalen bij de bloemist.
9u50: ontvangst bruidegom, getuigen en schoonouders bij mij thuis.
10u15: vertrek naar het gemeentehuis met de wagenstoet
10u30: burgerlijk huwelijk
11u15: middaglunch met broodjes
11u30: fotoshoot. Ouders, schoonouders, broers en zussen blijven op de lunch!
13u50: aankomst aan de kerk (moeten van pastoor 10 min. op voorhand daar zijn...)
14u00: kerkelijke dienst
15u00: Bellenblazers, bloemen en felicitaties
15u30: stilaan op weg naar de feestlocatie
15u50: op gemak toekomen in de zaal, foto's met de familie, bijpoederen, afkicken :p
16u30: formele receptie voor collega's
18u00: receptie feestgasten
19u30: aan tafel
21u30: Ontvangst gasten die enkel uitgenodigd zijn voor het dessertenbuffet en het dansfeest.
22u30: Dessertenbuffet
23u30: Openingsdans
Waarschijnlijk loopt het een en ander uit, dus dit is maar een richtlijn voor hoe de dag in elkaar zit. De enige dingen die écht op tijd moeten zijn: burgerlijk huwelijk, kerkelijk huwelijk en dan moeten we zien dat we op tijd in de feestzaal zijn. Ik kan niet wachten tot onze dag daar is. Maar eigenlijk, al wat ervoor nog komt (proeven van de menu, uitnodigingen laten drukken, eerste pas van het kleed, het juweel kiezen, ...enzovoort...daar kijk ik ook nog ongelofelijk naar uit. Het is allemaal puuuuuuuuuuuuurrrr genieten bij elke stap die we vastleggen voor de dag. + de dagelijkse berichtjes op dit forum lezen. Het is allemaal zalig gewoon.
Groetjes,
Sofie.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...