Terug naar overzicht
hey claudia ons dagschema loopt ongeveer zoals het jouwe. tot aan het avondfeest ongeveer hetzelfde. daarna openen wij met een speech het dessetbuffet met bruidstaarten dan de openingsdans, ik wil mijn openingsdans rond 22u of ik het ga halen...
Hoi Claudia, ziet er best goed uit hoor! Alles mooi gepland en openingsdans op een schoon uur, dus kan niet beter! Veel succes verder met de planningen xxx
bij ons is het nog niet zo tot in detail geregeld maar wij hebben tot nu toe het volgende; 10u wettelijk huwelijk 10u30 foto's met suite 12u lunch met suite 14u kerkelijk huwelijk 16u30 receptie 19u30 begin avondfeest 20u15 eten avondfeest
Hier loopt het zo: 'smorgens: uitslapen :) 'smiddag (11u30-12u) haar en make up (ondertussen is fotograaf ook toegekomen)14u mijn ventje komt mij aan het ouderlijke huis halen met de gehuurde auto14u30 aankomst stadhuis14u45 wettelijk huwelijk15u einde wettelijk huwelijk - maken foto's - lossen ballons15u30 op weg naar feestzaal15u30 tot 17u: plaspauze, make up pauze, fotopauze, boottochtje (door feestzaal gegeven)17u30 begin receptie 19u30 beginnen eten (bbq & dessertenbuffet)-+ 22u45 openingsdans en feesten tot in de vroege uurtjes :)
Hey Claudia Voor mij ziet je planning er al heel goed uit! Wij zijn er ook eens aan aan't werken en 't is niet makkelijk. Het is toch wel wat puzzelwerk he! Wij zijn ook van regio Lier en vragen ons af wat je bedoelt met het stadspark? Waar is dat precies? Alvast bedankt en nog veel succes Astrid x
Bij ons: 7u30: kapper (samen met zus en moeder) 8u30: visagie in dezelfde zaak als kapsel (met zus en moeder)9u30: aantrekken van het kleed met de accesoires9u30: Bruidegom wordt met broer en partner + ouders opgehaald met een wagenstoet. Bruidegom zal onderweg het trouwboeket ophalen bij de bloemist.9u50: ontvangst bruidegom, getuigen en schoonouders bij mij thuis. 10u15: vertrek naar het gemeentehuis met de wagenstoet10u30: burgerlijk huwelijk 11u15: middaglunch met broodjes 11u30: fotoshoot. Ouders, schoonouders, broers en zussen blijven op de lunch!13u50: aankomst aan de kerk (moeten van pastoor 10 min. op voorhand daar zijn...)14u00: kerkelijke dienst15u00: Bellenblazers, bloemen en felicitaties15u30: stilaan op weg naar de feestlocatie15u50: op gemak toekomen in de zaal, foto's met de familie, bijpoederen, afkicken :p16u30: formele receptie voor collega's18u00: receptie feestgasten19u30: aan tafel21u30: Ontvangst gasten die enkel uitgenodigd zijn voor het dessertenbuffet en het dansfeest.22u30: Dessertenbuffet23u30: Openingsdans Waarschijnlijk loopt het een en ander uit, dus dit is maar een richtlijn voor hoe de dag in elkaar zit. De enige dingen die écht op tijd moeten zijn: burgerlijk huwelijk, kerkelijk huwelijk en dan moeten we zien dat we op tijd in de feestzaal zijn. Ik kan niet wachten tot onze dag daar is. Maar eigenlijk, al wat ervoor nog komt (proeven van de menu, uitnodigingen laten drukken, eerste pas van het kleed, het juweel kiezen, ...enzovoort...daar kijk ik ook nog ongelofelijk naar uit. Het is allemaal puuuuuuuuuuuuurrrr genieten bij elke stap die we vastleggen voor de dag. + de dagelijkse berichtjes op dit forum lezen. Het is allemaal zalig gewoon. Groetjes, Sofie.