Nu Online
Momenteel zijn er 550 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stagebruiloft

9-1-2011 14:44:22
Hallo allemaal

Proficiat met jullie komende huwelijk! Zelf ben ik onlangs de opleiding Professioneel Weddingplanner gestart als bijkomende opleiding na mijn Bachelor Eventmanagement. Ik ben 28 en al enkele jaren werkzaam in de communicatie.

In het kader van de opleiding ben ik nu op zoek naar een koppel dat wat hulp kan gebruiken bij de voorbereiding van hun huwelijk. Om het allemaal wat praktisch haalbaar te maken, kijk ik vooral uit naar reacties van uiteraard sympathieke koppels :-) uit het Gentse of omgeving die zullen trouwen eind 2011 - begin 2012.
Denk je dat het jou wel leuk lijkt om mij bij de voorbereidingen te betrekken, neem dan gerust contact met me op. We kunnen elkaar eerst eens volledig vrijblijvend ontmoeten en als het klikt en je beseft dat je maar al te graag een stuk van jouw stress naar mij doorschuift dan kunnen we samenwerken!

Alvast bedankt om mijn berichtje door te nemen en veel succes op weg naar en lang in jouw huwelijk!

Tessa

Tessa

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1195

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik9-1-2011 16:37:03

Dag Tessa,

ik kan wel wat hulp gebruiken - wij trouwen 15 oktober 2011, maar wonen in Herent, naast Leuven, dat is misschien wat ver?

groetjes,

Isabelle

Tessa

Meld misbruik11-1-2011 19:55:56

Hey Isabelle

Alvast bedankt voor jouw reactie. Het is zeker een optie, maar ik ga nog even afwachten op een reactie van iemand dichter uit de buurt. Puur om praktische redenen uiteraard. Mocht ik binnen twee weken nog niemand gevonden hebben, dan neem ik zeker terug contact met je op!

Groetjes,
Tessa

AN
10-9-2011
 Meld misbruik14-1-2011 23:42:46

Hey Tessa,

En wat zou juist de bedoeling zijn? Kan je iets meer uitleg geven?

Tessa

Meld misbruik17-1-2011 19:05:49

Dag An

Het bruidskoppel beslist waar ze me bij willen betrekken. Ik geef maar enkele mogelijkheden mee: Draaiboek opstellen, offertes opvragen bij allerhande leveranciers (fotograaf, bloemen...), afspraken maken met gemeente, kerk,....
Op de dag zelf: aanspreekpunt voor de leveranciers, familie en vrienden met vragen, contact met de keuken en zaalverantwoordelijken....

Zijn jullie uit het Gentse en wanneer trouw je? Laat maar horen of het je iets lijkt! Alvast bedankt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...