Terug naar overzicht
lapland is zeker een aanrader, maar daar ga je niet voor de zon :)Noorwegen in september vind ik een superaanrader en meestal zeker niet koud!Wij gaan nu (begin februari) naar de USA, eerder naar de westkust, LAs vegas en natuurparken en kijken er enorm naar uit!
wij gaan in mei naar Thailand (wel begin regenseizoen, maar blijkbaar zeer goed te doen), het weer in Thailand hangt wel af van regio tot regio... Dus best eens even googlen :-) voor de rest kan ik Marokko ook aanraden als bestemming, als je van een heel andere cultuur houdt natuurlijk. in september nog lekker warm, en niet té.
Wij zijn vorig jaar naar Vegas en La geweest en echt waar: de moeite!! Volgend jaar doen we New York! Wij zijn verliefd gevallen op USA :)
Ik ben vorig jaar ook al nr Amerika geweest, NY-Vegas en LA maar mijn vriendje wil dit ook super graag eens doen...Maar 2x op bijna een jaar tijd, vind ik precies wa veel ;-) Thanks voor de tips!
Hey, Wij zijn begin september naar Mauritius geweest en we vonden het super. Mooie natuur, lekker eten, en super relaxed teruggekomen! succes nog met de keuze en de andere voorbereidingen! groetjes sofie
Hela,Ik wil je vooral aanraden om eens bij een reisbureau langs te gaan en te horen wat zij jullie aanraden naar gelang jullie wensen voor de reis. Wij hebben ook een tijdje getwijfeld maar vrijdag hebben we onze reis naar jamaica gaan vastleggen. Eerst leek alles uit de boek naar ons goesting, uiteindelijk na de eerste keer langs het reisbureau vielen we terug op 3 bestemmingen en uiteindelijk hebben ze ons richting jamaica gestuurd. Alles hangt natuurlijk af van wat je wil he, strandvakantie, of toch wel veel natuur of cultuur...En valt het ene reisbureau wat tegen ga naar een volgende, wij hebben er 3 gedaan in totaal en het ware 3 héél verschillende. Wij waren ook in nederland gaan informeren omdat het daar vaak in prijs kan verschillen (afhangende van de periode en schoolvakanties), uiteindelijk hebben we toch gekozen voor ene Belgisch reisbureau. In ieder geval zijn we héél content dat we geboekt hebben en voor jamaica hebben gekozen, nu is het nog een kwestie van onze keuzes van excursies te kunnen maken (ook oh zo moeilijk :D)Veel succes in ieder geval!
Hallo, Wij zijn in augustus in Mauritius geweest, echt een aanrader! Geboekt via MauritiusTravel.nl. Goede prijs, goede service,... alles was top! Groetjes Annelies