Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis...waarheen?

9-1-2011 15:14:57
Hoi allemaal!
We zijn een beetje begonnen met nadenken over onze huwelijksreis...Maar er zijn zoveel mooie, leuke dingen te doen, we twijfelen (allé, ik twijfel want ik mag zelf kiezen) tussen USA (New York, Miami, Vegas & LA), Bali of Thailand (is het daar in september wel mooi weer?), één of ander mooi eiland à la Mauritius, relax & safari in Kenia of Zanzibar zelfs Lapland is een mogelijkheid! Waarom is de wereld zo groot?!
Iemand van jullie tips of leuke ervaringen?

Thanks! Geniet nog van jullie weekendje!

Ellen
17-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1065

Stephanie
5-2-2011
 Meld misbruik9-1-2011 16:00:11

lapland is zeker een aanrader, maar daar ga je niet voor de zon :)
Noorwegen in september vind ik een superaanrader en meestal zeker niet koud!
Wij gaan nu (begin februari) naar de USA, eerder naar de westkust, LAs vegas en natuurparken en kijken er enorm naar uit!

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik9-1-2011 17:21:25

wij gaan in mei naar Thailand (wel begin regenseizoen, maar blijkbaar zeer goed te doen), het weer in Thailand hangt wel af van regio tot regio... Dus best eens even googlen :-)

voor de rest kan ik Marokko ook aanraden als bestemming, als je van een heel andere cultuur houdt natuurlijk. in september nog lekker warm, en niet té.

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik9-1-2011 18:32:24

Wij zijn vorig jaar naar Vegas en La geweest en echt waar: de moeite!! Volgend jaar doen we New York!

Wij zijn verliefd gevallen op USA :)

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik9-1-2011 19:35:23

Ik ben vorig jaar ook al nr Amerika geweest, NY-Vegas en LA maar mijn vriendje wil dit ook super graag eens doen...Maar 2x op bijna een jaar tijd, vind ik precies wa veel ;-)

Thanks voor de tips!

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik9-1-2011 20:22:42

Hey,

Wij zijn begin september naar Mauritius geweest en we vonden het super. Mooie natuur, lekker eten, en super relaxed teruggekomen!

succes nog met de keuze en de andere voorbereidingen!

groetjes

sofie

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik10-1-2011 19:53:03

Hela,

Ik wil je vooral aanraden om eens bij een reisbureau langs te gaan en te horen wat zij jullie aanraden naar gelang jullie wensen voor de reis.
Wij hebben ook een tijdje getwijfeld maar vrijdag hebben we onze reis naar jamaica gaan vastleggen. Eerst leek alles uit de boek naar ons goesting, uiteindelijk na de eerste keer langs het reisbureau vielen we terug op 3 bestemmingen en uiteindelijk hebben ze ons richting jamaica gestuurd. Alles hangt natuurlijk af van wat je wil he, strandvakantie, of toch wel veel natuur of cultuur...
En valt het ene reisbureau wat tegen ga naar een volgende, wij hebben er 3 gedaan in totaal en het ware 3 héél verschillende. Wij waren ook in nederland gaan informeren omdat het daar vaak in prijs kan verschillen (afhangende van de periode en schoolvakanties), uiteindelijk hebben we toch gekozen voor ene Belgisch reisbureau. In ieder geval zijn we héél content dat we geboekt hebben en voor jamaica hebben gekozen, nu is het nog een kwestie van onze keuzes van excursies te kunnen maken (ook oh zo moeilijk :D)

Veel succes in ieder geval!

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik11-1-2011 17:37:54

Hallo,

Wij zijn in augustus in Mauritius geweest, echt een aanrader! Geboekt via MauritiusTravel.nl. Goede prijs, goede service,... alles was top!

Groetjes
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums