Nu Online
Momenteel zijn er 297 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoonmoeder .... ff iets anders : GEEN probleem

9-1-2011 19:07:58
Hallo bruidjes

Ik zie hier zoveel berichtjes staan over de 'schoonmoeders' dat het toch ff van mijn hart moet : ik heb een goede verstandhouding met haar.
Ze geeft haar mening, maar moeit haar niet. En wij geven ons idee en doen ons idee. Zij passen hun aan.
Zij is trouwens diegene die mee gaan kijken is voor mijn kleed, deels omdat ze zelf ook heeeel goed kan naaien. En mijn schoonzus was ook van de partij.
Ik betrek ze bij veel, maar doe mijn ding, en dat accepteren ze.

Ik wou gewoon ff zeggen ; niet alle schoonmoeders zijn dezelfde .....

Hopelijk zijn er nog heel wat bruidjes die een goede verstandhouding hebben , daarom moeten we geen beste vriendinnen worden hé

sabrina
4-2-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 551

eline
20-5-2011
 Meld misbruik9-1-2011 19:21:05

mooi berichtje

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik9-1-2011 21:31:07

Hey Sabrina,

Ik heb ook een goede verstandhouding met mijn schoonmoeder en als ik dat hier soms zo hoor ben ik daar superblij mee:-)

fatimma
18-6-2011
 Meld misbruik9-1-2011 21:42:37

ben heel blij voor jou echt schitterend dat je dit schrijft ook! niet alleen de slechte dingen moetn gezegd worden maar ook de goeie.
Helaas is het bij ons andere koek :-( wij moeten zoveel mogelijk achter de rug om doen want alles wat we zeggen daar krijgen we kritiek op van schoonma en schoonzus.
Als ik je zeg dat schoonma en schoonzus achter men rug om al al afgesproken hadden dat ze samen naar een kinderwinkel zouden gaan om mijn dochterje en het dochterje van de schoonzus te kleden. zonder dat ik van iets wist ... waren ze er misschien niet opgekomen dat ik toch graag zou meekiezen wat me dochtertje zou dragen, ze moet tenslotte mee op de foto en ik had mijn zoontje zijn kleertjes al gekocht. nu heb ik 14 dagen lang geprobeerd bij mijn schoonzus om kleertjes uit de communiecollectie door te sturen die ik graag zag dagelijks zoeken zoeken telkens was er iets, geen spaghetti bandjes, geen ecru, iets vrolijker aub, pfffff ik kreeg er een punthoofd van en mijn man zal het geweten hebben. tot ze op een bepaald moment stuurde dat ze echt geen tijd had de komende 14 dagen om mee te gaan naar de winkel voor de kleertjes en dat zij zich zou schikken voor haar dochters kleertjes naar wat ik kocht (hm ik was nogthans van plan om alles te betalen blijkbaar werd dat ook niet geapprecieerd) Ze vond het ook nog veel te vroeg en zij had haar trouw immers in 3 maand in elkaar gestoken. Ik heb onmiddellijk mijn man gebeld of hij vrij was en we zijn samen nog naar de winkel kunnen gaan en mijn dochtertjes kleedje is binnen :) (de mevrouw wist ons te zeggen dat we geen minuut te vroeg waren want er waren al 4 kleedjes van die maat 98 uit!!! en aangezien schoonzus geen tijd had heeft mijn man gezegd mja dan moet zij nie mee men kostuum gaan kiezen hé en raad es :) dat is ook binnen zelfs zijn schoenen van vandaag! en je gelooft het niet maar zo een last dat van mijn schouders viel !
Nu ik doe wat hoort, ik vraag ieders mening en geef iedereen de kans, maar (na een paar keer ingepeperd te krijgen van vriendinnen en van mijn eigen ma die haar met niets moeit!) het is wel mijn huwlijk en wij betalen alles dus mogen we op zijn minst toch onze eigen zin doen niet? Het is niet makkelijk om voor iedereen goed te doen daarom doen we wat voor ons goed is nu en eerlijk... het werkt
Trouwens prijs de hemel met zo'n schoonma kwou dat de mijne men kleed mee zou gaan kiezen maar kvrees dat ze nu al kritiek gaat hebben op wat ik ga aantrekken op de dag dus heb al helemaal geen zin om me al een jaar op voorhand daar in op te jagen :-) en haar mee te laten kiezen...
groetjes en bedankt voor je lieve bericht aan alle lieve schoonma's :)
Fatimma

Peggy
12-2-2011
 Meld misbruik10-1-2011 0:10:40

Mooi bericht Meid!!
Ze mag trots zijn op zo een dankbaar schoondochter!

Gr Peggy

Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik10-1-2011 7:53:07

Heel mooi berichtje!
Ik heb zelf ook een goede band met mijn schoonmoeder. Tuurlijk heeft ze haar eigen mening, maar ze zegt zelf het is jullie huwelijk, jullie beslissen.
Ze is ook samen met mijn mama mijn kleed gaan kiezen.

frida
6-2-2010
 Meld misbruik10-1-2011 8:42:18

Hey, Mooi berichtje. Wat ik er nog aan wil toevoegen hoe moeilijk ze soms doen ze zijn er nog!!!! Zowel mijn moeder als die van mijn man konden helaas onze trouw niet meer mee maken en dat mis je dubbel op zo dag................... ECHT WAAR.

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik11-1-2011 14:14:34

mooi :)

heb ook wel geluk met mijn schoonma maar minder met de schoonzus
jammer, in het begin klikte het wel maar nu dat ze zich met alles bemoeid (de schoonzus he ;)) is alles om zeep

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...