Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze site is af...

19-3-2006 13:08:28
Dag medebruidjes,

eventjes om te laten weten dat wij vanaf nu ook een site hebben...

http://users.poink.be/bert-en-elke

Laat eventjes iets weten wat je ervan vindt. Tips zijn ook altijd welkom (wij zijn niet zo'n krakken met computers)

Groetjes,

ELKE EN BERT
12-08-2006

Elke
12-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 384

Evi

Meld misbruik19-3-2006 15:33:06

hey elke,
leuke site hoor!! ik vind het altijd leuk als er foto's opstaan! Nog veel succes met de voorbereidingen
groetjes evi
www.kenny-evi.com

nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik19-3-2006 19:58:27

Hey

Ook ik was al zo nieuwsgierig om jullie site te bekijken, erg leuk, overzichtelijk, leuke foto's!

Veel plezier nog verder met de voorbereidingen, groetjes Nathalie
http://raananennathalie.trouwen.com

ineke
25-3-2006
 Meld misbruik20-3-2006 14:19:20

elke,

leuke site ! Nog veel plezier bij de verdere voorbereidingen.

ine

Evy
26-8-2006
 Meld misbruik20-3-2006 23:14:34

Dag Elke,
een hele leuke site.
Ik heb gezien dat jullie in waanrode trouwen. Ik zelf ben van Diest. Wij trouwen 2 weekjes later! We hebben ook een site gemaakt, neem gerust een kijkje...

www.users.poink.be/evychristof

Nog veel plezier met de voorbereidingen!!
groetjes
Evy
26/08/2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...