Terug naar overzicht
Hoi Aurelie, Mijn vriend heeft ook zijn zus gevraagd als getuige. Zij gaat met mij mee op vrijgezellenavond en vrienden organiseren de vrijgezellen van mijn vriend.
waarom zou een man een man moeten kiezen ? das allemaal eender, de getuige is meestal iemand die dicht bij je staat, iemand die borg staat (of wil staan) voor je geluk je kan zelfs je papa als getuige vragen... of je mama. Ik zit met het dilemma dat ik 4 super vriendinnen heb één voor één schatten van madammen, ik heb geen zussen en de vriendin die getuige was op mijn wettelijke trouw die moet bevallen rond onze huwlijksdatum... heb haar nog niet durven aanspreken, ik denk dat zij er dus ook vanuit gaat dat zij nu ook opnieuw getuige is en dat was ook het plan... maar heb nu wel wat schrik dat ik a la minuut nog iemand anders zal moeten zoeken ... en die wil ik dan niet als tweede keus beschouwen... Vraag dus gewoon aan diegene wie je hart ingeeft of dat een man of vrouw is, en hopelijk bevalt mijn getuige op haar datum en geen week te laat anders ligt ze steevast nog in het ziekenhuis... groetjes Fatimma
mijn broer is mijn getuige, de zus van mijn aanstaande, de zijne. We hebben elk ook iemand van ons eigen geslacht :p om ons bij te staan bij dingen zoals het vrijgezellenfeest, kiezen van lingerie, het kostuum, zwijmelen over den trouw (mijn broer vind het momenteel nog vrij saai, is ook maar 18 :p)dus ik denk dat alles kan en mag!
Hey Aurelie, Het geslacht van de getuige maakt niet uit hoor. Ik had mijn zus en mijn man had zijn zus als getuige. Geen schrik hebben voor die vrijgezellen,dat zullen zijn makkers wel organiseren hoor Groetjes, ilse
Bij ons waren de getuigen 2 mannen: mijn man zijn broer en mijn broer. Géén enkel probleem! Mijn vrijgezellen werd georganiseerd door vriendinnen en mijn man zijn vrijgezellen ook door een vriend.