Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

iemand ervaring met vistaprint?

9-1-2011 22:43:44
Hallo

Het ontwerpje van onze uitnodigingen heb ik zelf gemaakt en ik zou deze graag willen laten drukken via site's zoals vistaprint.
Heeft iemand ervaring hiermee: is de kwaliteit ok en wat kan ik verwachten van de gepersonaliseerde enveloppes (vind dit laatste niet echt duidelijk wat ze ermee bedoelen?). Wat kozen jullie qua papiersoort: mat of glanzend en welk kaartje zou ik moeten kiezen om te laten bedrukken voor avondfeest-diner-...(zo'n kleiner maatje)...

Alvast bedankt voor de reacties!

gr Kelly

Kelly
11-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1450

Els
13-7-2012
 Meld misbruik9-1-2011 22:51:03

Ik heb al met vistaprint dingen laten drukken (visitekaartjes enzo) en altijd zeer tevreden geweest. Ik wil ze nu ook gebruiken voor de trouwuitnodigingen, dus ik ben ook benieuwd naar de ervaringen.

M.
18-6-2011
 Meld misbruik10-1-2011 0:27:54

Wij hebben vistaprint gebruikt voor onze "save the date" kaartjes, en alles was tip top in orde! Ik kan het je dus zeker aanraden hoor !

Wij hebben voor mat gekozen destijds. Ons kaartje was het formaat van een postkaart.

1 ding moet je rekening mee houden: lange levertijd... Je doet je bestelling bij vistaprint, maar de betaling is via een externe firma. Die moeten dus eerst het geld van jou binnenkrijgen, geven dat dan door aan vistaprint, en dan pas beginnen ze de bestelling te maken. Hier gaat dus zeker al een week voorbij... De levering is dan ook weer via een andere firma, dus die moeten dan eerst de bestelling bij vistaprint ophalen, om ze dan naar je op te sturen..pfft...
Reken toch op 2 à 3 weken eer je de kaartjes hebt.

Wij kregen bij onze bestelling gratis adres-stickers. Dat was ook heel tof, een sticker met dezelfde print als ons kaartje, en daarop mooi ons adres.

Als je zeker wil zijn van het resultaat, kan je evt vragen om een soort van proefdruk. Mocht er dan iets niet ok zijn, dan heb je niet ineens 200 foute kaarten hé...

Veel plezier met het ontwerpen alvast !

Groetjes,
Mieke

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik10-1-2011 8:52:01

wij hebben net 10 uitnodigingen (+10 receptiekaartjes en 10 avondfeestkaartjes) besteld als test (telkens in een andere afwerking: linnen, mat en glanzend) en wachten vol spanning op het resultaat!

ik zal een berichtje posten als ze zijn aangekomen...

groetjes
Joyce

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik10-1-2011 9:11:28

Hey Kelly,

Wij hebben al heel veel laten drukken bij Vistaprint. We zijn altijd heel tevreden geweest. Wij doen de betaling via VISA en dan is meestal de dag zelf of de dag erna de betaling al in orde. Je moet op voorhand aanduiden hoe snel je wil dat er geleverd wordt, en tot nu toe, hebben wij de bestelling altijd binnen die termijn gekregen. Persoonlijk vind ik de glanzende uitvoering beter dan mat. De gepersonaliseerde enveloppen hebben wij nog niet genomen. Ik denk dat dat enveloppen zijn met een klein ontwerp op dat overeenkomt met de kaartjes en dat je eventueel je naam en adres op de achterkant kan toevoegen.

Veel succes

Groetjes Nathalie

Kelly
11-6-2011
 Meld misbruik10-1-2011 21:35:10

iedereen al bedankt voor de reacties! Ben al goed geholpen met jullie info...
aan M.: hebben jullie iets moeten doorgeven voor die gratis adresstickers?
aan Joyce: bedankt dat je me op de hoogte wil houden!
aan Nathalie: ik denk dat ik dan maar voor glanzend ga,...

voor de rest zijn verdere reacties nog altijd welkom!

gr Kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info