Terug naar overzicht
Ik heb al met vistaprint dingen laten drukken (visitekaartjes enzo) en altijd zeer tevreden geweest. Ik wil ze nu ook gebruiken voor de trouwuitnodigingen, dus ik ben ook benieuwd naar de ervaringen.
Wij hebben vistaprint gebruikt voor onze "save the date" kaartjes, en alles was tip top in orde! Ik kan het je dus zeker aanraden hoor ! Wij hebben voor mat gekozen destijds. Ons kaartje was het formaat van een postkaart. 1 ding moet je rekening mee houden: lange levertijd... Je doet je bestelling bij vistaprint, maar de betaling is via een externe firma. Die moeten dus eerst het geld van jou binnenkrijgen, geven dat dan door aan vistaprint, en dan pas beginnen ze de bestelling te maken. Hier gaat dus zeker al een week voorbij... De levering is dan ook weer via een andere firma, dus die moeten dan eerst de bestelling bij vistaprint ophalen, om ze dan naar je op te sturen..pfft... Reken toch op 2 à 3 weken eer je de kaartjes hebt. Wij kregen bij onze bestelling gratis adres-stickers. Dat was ook heel tof, een sticker met dezelfde print als ons kaartje, en daarop mooi ons adres. Als je zeker wil zijn van het resultaat, kan je evt vragen om een soort van proefdruk. Mocht er dan iets niet ok zijn, dan heb je niet ineens 200 foute kaarten hé... Veel plezier met het ontwerpen alvast ! Groetjes,Mieke
wij hebben net 10 uitnodigingen (+10 receptiekaartjes en 10 avondfeestkaartjes) besteld als test (telkens in een andere afwerking: linnen, mat en glanzend) en wachten vol spanning op het resultaat! ik zal een berichtje posten als ze zijn aangekomen... groetjes Joyce
Hey Kelly, Wij hebben al heel veel laten drukken bij Vistaprint. We zijn altijd heel tevreden geweest. Wij doen de betaling via VISA en dan is meestal de dag zelf of de dag erna de betaling al in orde. Je moet op voorhand aanduiden hoe snel je wil dat er geleverd wordt, en tot nu toe, hebben wij de bestelling altijd binnen die termijn gekregen. Persoonlijk vind ik de glanzende uitvoering beter dan mat. De gepersonaliseerde enveloppen hebben wij nog niet genomen. Ik denk dat dat enveloppen zijn met een klein ontwerp op dat overeenkomt met de kaartjes en dat je eventueel je naam en adres op de achterkant kan toevoegen. Veel succes Groetjes Nathalie
iedereen al bedankt voor de reacties! Ben al goed geholpen met jullie info... aan M.: hebben jullie iets moeten doorgeven voor die gratis adresstickers? aan Joyce: bedankt dat je me op de hoogte wil houden! aan Nathalie: ik denk dat ik dan maar voor glanzend ga,... voor de rest zijn verdere reacties nog altijd welkom! gr Kelly