Nu Online
Momenteel zijn er 537 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekjes: aantal + hoe printen

10-1-2011 8:29:41
Hallo medebruidjes en bruidegommen,

ik heb een aantal vraagjes ivm de misboekjes. Welk aantal voorzien jullie ongeveer? Wij dachten deze op A5 formaat te doen. Doen de meeste dit of zijn er die het op een ander formaat doen? Ik dacht ook staande A5 en geen liggende A5... Verder vroeg ik me af hoe jullie het deden om deze geprint te hebben. Laten jullie die bij drukker printen? Of bij printshop? Of kopiëren? (Zit er veel verschil tss printen en kopiëren in printshop?) Of printen jullie die allemaal zelf? In kleur of zwart-wit? Ik denk dat wij A5 gaan doen met nietjes in het midden... Of zijn er mensen die het boekje op een andere manier samenhouden dan mbv nietjes? Ik ben heel benieuwd naar hoe jullie jullie misboekje printen.

groetjes
en veel plezier,
Kirsten

Kirsten
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 998

Philip
10-9-2010
 Meld misbruik10-1-2011 9:22:25

wij hebben een liggende A5 gekozen
omdat dat eens iets anders is...
en omdat dat makkelijker was (denken we)
we hebben het namelijke helemaal zelf geprint en geniet (en afgewerkt, is prachtstuk geworden), en dat leek ons makkelijker met een liggend boekje...

groetjes

Evelyne
2-9-2011
 Meld misbruik10-1-2011 10:19:25

Hey Kirsten

Ik ben gisteren ook begonnen aan ons ceremonieboekje en we gaan ook liggend A5 gebruiken. Wij gaan ook alles zelf printen en nieten, dus ik weet niet wat het kopieren als resultaat geeft... Waarschijnlijk zullen we de tekst gewoon in het zwart afdrukken op wit papier en dan gaan we voor de cover gekleurd papier nemen, afhankelijk of we foto's op de voorpagina gaan zetten of niet... Wij houden een persoonlijke ceremonie in de feestzaal zelf en de mensen worden er ook specifiek voor uitgenodigd... dus aan de hand van dat aantal bepalen we hoeveel boekjes we nodig hebben!

Groetjes!
Evelyne

Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik10-1-2011 10:22:51

is idd leuk idee een liggende a5 :-) dank je voor de tip ...

Sofie
24-9-2011
 Meld misbruik10-1-2011 16:17:46

Hoi,

Wij hadden ook gedacht om een liggende A5 te nemen. Nu vroeg ik mij af hoe jullie dit praktisch doen. Printen jullie dit dan gewoon direct op A5 papier? Ik had gedacht om A4 te printen en dan doormidden te snijden, maar krijg de tekst niet mooi geschikt dan...

Groetjes,
Sofie

Evelyne
2-9-2011
 Meld misbruik10-1-2011 17:49:09

Wat je kan doen is de pagina instelling van je document veranderen naar A5, dan heb je direct het goede formaat. Dan kan je ofwel op A5 papier printen, ofwel op A4 dat je dan gewoon doormidden moet snijden...

Groetjes!
Evelyne

Philip
10-9-2010
 Meld misbruik11-1-2011 20:08:07

wij hebben A5 papier gekocht en zo geprint!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...