Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum Italiaanse stijl

10-1-2011 9:45:36
Beste mede bruidjes,

Vorige week heb ik mijn droomjurk gevonden. Nu begint de zoektocht naar een mooi kostuum voor mijn aanstaande.Hij zou graag in Italiaanse stijl willen. Weten jullie winkels waar je zo'n kostuums kan vinden?

Dank voor jullie hulp

Groetjes Nathalie

Nathalie
10-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1344

fatimma
18-6-2011
 Meld misbruik10-1-2011 11:00:26

hoi hoi

Ik weet niet precies wat italiaanse stijl is maar als je bruidegom er 'smooth' wil uitzien, wij vonden mijn man zijn pak in 'Style Tailors' in Aalst je hebt ook een winkel in Mechelen dacht ik en ze hebben een website. Ze hebben er pakken van oa versace, karl lagerfeld, etc... maar laat je niet afschrikken door de naam want de prijzen zijn door de band goedkoper dan de pakken van cosmo, Archetipo en nicky van kets (die al snel rond de 1400 euro draaien) hier draaien de pakken rond de 700 euro(zonder korting) De service was er schitterend mijn hart is er vol van dus mijn mond loopt er echt van over! en mijn ventje ziet er uit om te stelen! ze hebben ook verschillende stijlen en misschien kan je net als ons nog een koopje doen en heb je op alles 30% korting ;-)
als naar een goedkoper merk wil gaan raad ik Matinique aan of Mex daar draaien de pakken rond 400 euro en wat ook altijd kan is een pak huren (dit is ook onder andere mogelijk in Style Tailors) anders moet je gewoon maar eens googelen op kostuum bruidegom en de streek van waar je bent daar kan je dan ook meestal de winkels vinden waar ze nette pakken verkopen :-) hoeft niet altijd een bruidswinkel te zijn hoor

Groetjes en succes met je zoektocht
Fatimma

Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik10-1-2011 16:01:08

Stijl Cossmo vind je bij Lenders...

Dixie
15-10-2011
 Meld misbruik11-1-2011 17:19:27

Kijk eens bij Archetipo.

Giovanni

Meld misbruik12-1-2011 17:48:59

Hey Nathalie,

Als je op zoek bent naar echte exclusieve Italiaanse herenkostuums, dan ben je bij ons op het juiste adres: www.carbonella.be

Van elk model hebben we slechts 10 stuks voor heel de Benelux om op deze manier de exclusiviteit te bewaren.

Neem gerust contact met ons op voor verdere inlichtingen: contact@carbonella.be

Tot binnenkort,

Giovanni

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info