Nu Online
Momenteel zijn er 555 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Toch nog een beetje leuk nieuws...

10-1-2011 11:02:15
Na de inbraak van 1 januari moesten wij op 4 januari om trouwringen gaan kijken.
Helemaal geen zin hebbende, zijn we daar, schaam schaam 3 kwartier te laat aangekomen (zijn naar FDO in Izegem geweest)..
De mensen waren nog steeds héél vriendelijk en hadden begrip voor onze situatie (waren overslapen na 2 nachten niet te hebben kunnen slapen...)

We hebben eerst alle ringen bekeken en amaai dat waren er wel wat, maar eigenlijk qua goesting was het een kleine selectie voor ons. Dan hebben we ons verhaal gedaan over de trouwringen die we reeds hadden en hoe ik me er niet goed bij voelde..

Dan is die heer alles van oudgoud en die trouwringen gaan wegen en kijken hoeveel hij nodig had om de nieuwe ringen te maken. Hadden hem ook al gemeld dat we niets kochten als we 200 euro of meer moesten opleggen (nu zeker door de inbraak...) en hij kwam terug met héél goed nieuws! We kregen nog 70 euro terugbetaald! Woehoew!!!!!
Met materiaal van trouwringen die we hadden konden ze de nieuwe maken, het oudgoud dat we extra bijhadden was blijkbaar voor een waarde van 410 euro, ze hadden 340 euro werk om de nieuwe ringen te maken, dus 70 euro over!!! Wij SUPER blij!!!

Eind april, begin mei brengen ze zelfs onze ringen nog naar huis ook! Moeten we zelf geen verplaatsingen meer doen!

Een echte aanrader!!!

Kelly
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 600

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik10-1-2011 11:22:02

Alle ben blij voor je dat je toch beetje positief nieuws had!

Maar het is waar FDO is gewoon een zalige winkel!!

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik10-1-2011 11:49:51

wow super leuk nieuws! verdienen jullie wel na de pech met die inbraak!

wij waren ook wel super-tevreden over de service. wij hebben ook oud goud en briljanten laten verwerken in onze ringen, waardoor de prijs ook wel een heel stuk zakte!

nu afwachten tot ze klaar zijn, spannend hé :-)

groetjes en nog veel succes met alle voorbereidingen!
Joyce

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...