Terug naar overzicht
hey laat die ideeen maar komen ik zit met hetzelfde probleem. groetjes
Ik ben van plan om de tent te laten versieren door Deco-Dees uit Hulst met helium balonnen, lampionnen en slingers. Ik ga ook led-lampjes bestellen die je in de lampionnen maar ook in de ballonnen kan doen, zodat ze 's avonds leuk oplichten, maar die branden ook maar 10 uur, dus mogen ook pas kort te voren worden gedaan. Wilde het eerst zelf doen, maar aangezien je alles zo kort van te voren maar mag vullen, wordt dat nogal stressen. Verder worden de tafels met witte kleden opgemaakt door de catering en ga ik er enkel zilverkleurige confettie over verstrooien (onze kleuren zijn wit met zilver), aangevuld met zilveren waxinelichtjeshouders.
er zijn wel bedrijven die dat doen, maar vind ze zelf best prijzig, wij doen de zaal zelf aankleden, heb allemaal van die rieten harten gekocht en mooie waxinelichtjeshouders en met ballonnen kun je veel.
Je moet is kijken op de website van Ziri, ja gaat er wel een beetje over soms! Maar het is wel een totaalpakket, ik ga gewoon tafelversiering nemen van Brabants feestverhuur. Veel succes!
Dag Circé, Ik las uw berichtje en ik wil graag mijn diensten aanbieden. Ik verzorg
Fiesta4u verzorgt zaal decoratie in diverse kleuren.. zie deze link voor enkel een voorbeeld.. mvg anna http://tinypic.com/view.php?pic=ri5jyt&s=7
mijn tel nummer voor meer info is...06- 85 36 45 90 mvg anna