Terug naar overzicht
Goh da weet ik eigenlijk niet.Zouden de mensen van den traiteur dat ook niet willen doen?
Wij hebben ook een parochiezaal gekozen.. nemen ook een traiteur en maken de avond ervoor de zaal in orde met een aantal tantes enz. Onze traiteur die zorgt voor een BBQ en groentenbuffet en neemt alle borden, bestek, bakken/schotel waar het eten in zit op ligt gewoon vuil mee terug. Dingen die ze de avond zelf niet mee nemen moeten we zelf VUIL terug brengen de dag erna! Wat de zaal betreft vraag ik aan het personeel wat bij ons voor de drank zorgt gedurende de hele avond. Dat zij de stoelen en tafel e.d. ook even opruimen nadat iedereen vertrokken is.. betaal ik liever een uurtje of 2 meer zodat alles door hun gedaan wordt ipv dat wij dit ook nog moeten gaan doen de dag erna.. Alles lost zichzelf op moet je maar denken... veel succes en plezier op jullie feest!!
hallo An, bedankt voor je hulp, ik zal bij de traiteur ook maar eens informeren dan wat eventueel mogelijk is. Wij hadden ook aan een bbq gedacht en hebben eigelijk borden en zo van de parochiezaal maar als de traiteur dit vuil mee neemt bespaar ik uiteraard ook volk voor de afwas. Bedankt voor de tip groetjes
Hey Joke, Ook wij hebben onze feest in parochiezaal gegeven maar bij ons huurde je die tot 12 uur de andere dag. Dus wij hadden tijd om alles netjes te maken.....
Hoi Frida ben je dan de morgen na je trouw meteen de zaal zelf gaan opruimen??? Weet niet of we dat gaan zien zitten eerlijk gezegd
Ja... dat wil zeggen, wij ( mijn man en ik ) zijn een stuk later aangekomen en vrienden van ons hadden al voor 90% alles gedaan.... Wij moesten gewoon alle geschenken en bloemen nog in de auto doen...
Dat is bij jullie goed meegevallen dan, leuk met zo een stel vrienden, die van ons zouden dat ook wel doen, maar ik vind het vervelend om zoiets te vragen, daar ze de avond er voor goed gefeest en waarschijnlijk goed gedronken zullen hebben. groetjes
Hey Joke, Wij hadden dit in een gesprek met wat vrienden laten vallen waarop er direct zeiden oo dat willlen wij wel doen. Sukses